printlogo


کد خبر: 228955تاریخ: 1400/2/18 00:00
اردوگاه آبی

دیاباته مشکلی ندارد
آبی‌پوشان تهران بعد از پشت سر گذاشتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت از عربستان، در نخستین دیدار خود که در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر است، از تیم ذوب‌آهن پذیرایی می‌کنند تا در صورت پیروزی در این بازی این فرصت را داشته باشند که (با توجه به بازی مستقیم سپاهان و پرسپولیس) فاصله امتیازی‌شان با یک یا هر دو تیم بالای جدول کم کنند. شیخ دیاباته بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر و بهترین گلزن آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که در همین رقابت‌ها با مصدومیتی جزئی مواجه شده بود، بعد از بازگشت این تیم به تهران در تمرینات گروهی شرکت کرد. با وجود اینکه دیاباته با مصدومیتی جزئی مواجه است اما بعید به نظر می‌رسد او برای دیدار مقابل ذوب‌آهن مشکلی داشته باشد و چنانچه اتفاق خاصی روی ندهد، مثل اغلب دیدارهای آبی‌پوشان شیخ یکی از ۱۱ بازیکنی است که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.
 
 
دانشگر در لیست  استقلال
بعد از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی استقلال، بخشش محمد دانشگر مدافعی که به دلیل برخی رفتارهای انضباطی مدت‌ها از جمع آبی‌پوشان دور مانده بود و اجازه حضور در تمرینات را نداشت، دومین خبر مهم در حوزه استقلال بود. دانشگر که در اولین جلسه تمرینی آبی‌پوشان در تهران نشستی با فرهاد مجیدی برگزار کرد و بعد از آن نشست با عذرخواهی از مجموعه تیم به جمع آبی‌پوشان بازگشت، حالا این فرصت را دارد تا بعد از مدت‌ها بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود. نام محمد دانشگر برای بازی مقابل ذوب‌آهن در لیست استقلال قرار خواهد داشت اما از این بازیکن در ترکیب ثابت استفاده نخواهد شد.
 
 
عضو جدید در هیأت مدیره
استقلال پس از پشت سر گذاشتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات، به کانون اخبار تبدیل شد و یکسری حواشی پیرامون این تیم را گرفت. از جمله خبرهایی که در مورد این باشگاه وجود دارد، احتمال تغییر در ترکیب هیأت مدیره این باشگاه است. با توجه به حواشی‌ای که پیرامون هیأت مدیره این باشگاه به وجود آمده، ممکن است یکی از اعضای هیأت مدیره از این جمع جدا شود که در این صورت بدیهی است فرد جدیدی جایگزین وی در این ترکیب شود. در حال حاضر اسماعیل خلیل‌زاده عضو و رئیس هیأت مدیره آبی‌ها است و حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری اعضای هیأت مدیره این باشگاه را تشکیل می‌دهند و علی نامداری به عنوان مشاور هیأت مدیره در کنار این اعضا فعالیت می‌کند.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec