printlogo


کد خبر: 228948تاریخ: 1400/2/18 00:00
خبر

شروع رقابت رویینگ‌سوارها از امروز برای سهمیه المپیک
 پیشنهاد جدید پیش روی سید
مدافع تیم ملی والیبال ایران برای فصل آینده با تیم فنرباغچه ترکیه به توافق رسید. سید محمد موسوی، مدافع تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته در تیم پیاچنزای ایتالیا توپ می‌زد و یکی از بازیکنان مؤثر این تیم بود تصمیم دارد برای فصل آینده راهی لیگ ترکیه شود.
گفته می‌شود توافقات نهایی بین موسوی و مسئولان تیم فنرباغچه حاصل شده و به احتمال فراوان مدافع ملی‌پوش والیبال ایران فصل آینده در لیگ ترکیه توپ خواهد زد.
این در حالی است که موسوی چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی هم دارد. باید منتظر ماند و دید که ستاره والیبال ایران چه زمانی مقصد نهایی خود برای فصل آینده را رسمی خواهد کرد.
 
 
راه تندروان و سیرجان جدا شد
سرمربی قهرمان در ارومیه
باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد که محمدرضا تندروان مربی تیم ملی والیبال و فصل گذشته فولاد سیرجان، رسماً هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر را برعهده گرفت.
این در حالی است که در ۲۶ فروردین ماه روابط عمومی هیأت والیبال شهرستان سیرجان اعلام کرده بود که محمدرضا تندروان با توجه به پیشنهادهای مختلف سرانجام قرارداد خود را یک فصل دیگر با فولاد سیرجان تمدید کرد تا سکان هدایت این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا و سوپر لیگ کشور۱۴۰۰ عهده‌دار باشد.
محمدرضا تندروان در فصل گذشته موفق شده بود با فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال شود.
 
 
تیراندازان در انتظار ویزا برای سفر به مجارستان
ملی‌پوشان تیراندازی در صوت آماده شدن ویزا، هفته آینده به مجارستان می‌روند تا اردویی را در این کشور برپا کنند. ملی‌پوشان تیراندازی در دو ماده تفنگ و تپانچه منتظر دریافت ویزا هستند تا بتوانند راهی اردوی تدارکاتی مجارستان شوند. فاطمه کرم‌زاده، مه‌لقا جام بزرگ و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و جواد فروغی، هانیه رستمیان، سجاد پورحسینی و گلنوش سبقت‌اللهی در رشته تپانچه ورزشکاران اعزامی به اردوی تدارکاتی هستند. احمد نجفی و نصر اصفهانی سرمربی و مربی تیم ملی تپانچه قرار است تیم ملی را در این اردو هدایت کنند.
پیش از این تیم ملی تیراندازی با ترکیبی از سه ملی‌پوش تفنگ نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و مهیار صداقت به همراه الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ (هشتم اردیبهشت ماه) راهی مجارستان شده بودند اما سایر ملی‌پوشان تفنگ به دلیل نداشتن ویزا نتوانستند اعزام شوند.
تیم ملی تفنگ در این مدت در مسابقات جایزه بزرگ کرواسی شرکت کرد که آرمینا صادقیان در تفنگ سه وضعیت هفتم و در تفنگ درازکش جوانان به مدال نقره رسید.
تیم ملی تیراندازی قرار است در مسابقات قهرمانی اروپا که از اوایل خرداد در کرواسی آغاز می‌شود شرکت کند و مستقیم از اردوی مجارستان راهی این مسابقات می‌شود.
احمد نجفی در خصوص اعزام ملی‌پوشان به اردوی مجارستان گفت: «منتظر هستیم تا ویزا آماده شود. قرار است من و آقای نصر اصفهانی به همراه چهار ملی‌پوش تپانچه عازم اردوی مجارستان شویم‌. از تیم ملی تفنگ نیز تعدادی مانده‌اند که اگر ویزای آنها آماده شود با ما به مجارستان خواهند آمد. منتظریم و هر زمان که ویزا آماده شود تیم راهی مجارستان می‌شود.»

Page Generated in 0.0057 sec