printlogo


کد خبر: 228947تاریخ: 1400/2/18 00:00
لژیونرها

تساوی پورتو و بنفیکا در حضور طارمی
جام از دستان مهاجم ایرانی دور شد
کسب سه امتیاز بازی با بنفیکا برای پورتو بسیار اهمیت داشت. در این صورت پورتو در آستانه کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌گرفت. با توجه به بازی تأثیرگذاری که مهدی طارمی در دور رفت مسابقات مقابل بنفیکا انجام داده بود، در این بازی هم پورتو امیدوار بود که طارمی بتواند کمک خوبی برای کسب سه امتیاز این بازی به حساب بیاید.
رقابت پورتو مقابل بنفیکا در هفته سی و یکم لیگ فوتبال پرتغال اما با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی اورتون در دقیقه 23 برای بنفیکا گل زد و اوریبه در دقیقه 75 برای پورتو گلزنی کرد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی 83 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. پورتو با این تساوی 71 امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد. بنفیکا هم با 67 امتیاز سوم است. با این تساوی، فاصله تیم طارمی با اسپورتینگ به عدد 8 رسید تا جام قهرمانی از دستان مهاجم ایرانی بسیار دور شود.
برخلاف اینکه انتظار می‌رفت طارمی در این بازی تأثیرگذار ظاهر شود اما او در 83 دقیقه‌ای که در زمین بازی می‌کرد، اقدام تأثیرگذاری انجام نداد. بر همین اساس گل‌پوینت به عملکرد طارمی در مصاف با بنفیکا نمره متوسط و ضعیف 1/5 را اختصاص داد.
 
 
ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد بعدی سردار
رقابت آزمون با ایکاردی در مسیر رم
 با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی، مثل همیشه بحث درباره تیم آینده سردار آزمون و پیشنهادهای او داغ است. در روزهای اخیر شایعاتی درباره امکان حضور مهاجم ملی‌پوش ایران در تیم آلمانی شنیده شد.
بعد از آنکه نیکو شیرا، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی و خبره در مسائل نقل و انتقالات برای نخستین مرتبه عنوان کرد مدیریت دورتموند در حال بررسی وضعیت آزمون از تیم زنیت روسیه برای فصل آینده است، سایت نوااسپورت در گزارشی تکمیلی عنوان کرد زردپوشان وستفالن احتمال می‌دهند در تابستان ارلینگ هالند، مهاجم هدف و 20 ساله خود را واگذار کنند. به همین دلیل آنها در حال بررسی وضعیت چند گزینه جهت جانشینی هستند که آزمون یکی از این موارد است.
البته همین سایت در ادامه عنوان کرد آزمون به خاطر عملکرد خوبش فقط مورد توجه دورتموندی‌ها نیست، بلکه در رادار آ. اس رم، آتالانتا، والنسیا و سویا نیز قرار دارد.
در همین راستا سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه خبر داد باشگاه آ. اس رم با هدایت ژوزه مورینیو قصد دارد از ادین ژکو با دستمزد نجومی رهایی یابد. سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت یکی از گزینه‌های جالوروسی است. این بازیکن ایرانی برای حضور در رم باید با ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن رقابت کند.در طرف دیگر سایت «اسپورت باکس» روسیه خبر داد باشگاه آتالانتا ایتالیا هم سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت را زیرنظر دارد و برای جذب این ستاره ایرانی آماده پرداخت 20 میلیون یورو است. آزمون اکنون با 19 گل زده در لیگ روسیه در آستانه کسب عنوان آقای گلی برای سال دوم است.
 
 
علی کریمی در الغرافه شاگرد استراماچونی می‌شود؟
  علی کریمی هافبک ایرانی تیم فوتبال الدحیل در رادار باشگاه الغرافه قرار دارد. در روزهای گذشته خبرهایی از احتمال حضور «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی سابق استقلال در تیم الغرافه قطر منتشر شده بود.
هرچند استراماچونی در مصاحبه اخیر خود حرفی از الغرافه به میان نیاورد اما تأیید کرد که پیشنهاداتی از تیم‌های آسیایی دارد. در همین ارتباط گفته می‌شود الغرافه با نظر استراماچونی در حال جذب بازیکنان مدنظرش است.
از پنجشنبه شب بعضی از هواداران الغرافه در فضای مجازی اعلام کرده‌اند علی کریمی هافبک ایرانی تیم الدحیل فصل آینده به الغرافه اضافه می‌شود.البته کریمی در واقع بازیکن باشگاه القطر است و به صورت قرضی راهی الدحیل شده اما بعید به نظر می‌رسد با حضور بشار رسن در القطر، به این تیم بازگردد.

 


Page Generated in 0.0062 sec