printlogo


کد خبر: 228935تاریخ: 1400/2/18 00:00
شب فریاد یک ادعا در سپاهان
سپاهان اگر با نویدکیا در اولین گام به جام برسد، نه فقط بابت قهرمانی خوشحال می‌شود، بلکه باید بابت داشتن یک مربی موفق برای سالیان سال نیز جشن بگیرد

مازیار گیلکان
 
سپاهان – پرسپولیس همیشه یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر است، بازی نفسگیری که همیشه پرماجراست، چون رقابتی جانانه را بین دو تیم برگزار می‌کند؛ یک نبرد تاریخی در لیگ برتر.
سپاهان این‌بار می‌داند که برای قهرمانی باید همین فرداشب در اصفهان بخش مهمی از راه را طی کند. پیروزی مقابل پرسپولیس برای سپاهان معنای برداشتن گامی بلند به سوی جام قهرمانی دارد و حتی این پیروزی تهدیدی برای دیگر رقبا، از جمله استقلال است. 
سپاهان فردا شب می‌تواند فاصله‌ای بگیرد و امنیت را در صدر جدول حس کند.
رسیدن به امتیاز ۴۷ در هفته ۲۲ لیگ برتر می‌تواند امید بزرگی برای کسب جام باشد و نویدکیا می‌داند که بازی فرداشب یک فینال بزرگ است.
سپاهان اگر با نویدکیا در اولین گام به جام برسد، نه فقط بابت قهرمانی خوشحال می‌شود، بلکه باید بابت داشتن یک مربی موفق برای سالیان سال نیز جشن بگیرد.
برای محرم نویدکیا رؤیایی‌تر از این شبی را نداریم که در اصفهان جشن پیروزی مقابل پرسپولیس را بگیرد و فاصله‌اش با رقبا را به عددی معنادار تبدیل کند.
یازدهمین کلین شیت پیام نیازمند می‌تواند برای سپاهان توأم باشد با یک نتیجه عالی برای حفظ روند صدرنشینی. این ماجرایی است که پیام می‌خواهد مقابل پرسپولیس برای هواداران سپاهان تعریف کند.
سپاهان با محرم آرام آرام بازسازی شده است. او در پایان سال ۹۹ گفته بود: «یادم می‌آید هفته سیزدهم لیگ برتر بود که اینجا از من پرسیدند که تیم شما در 13 مسابقه 17 گل خورده است. گفتند مشکل داریم. من آن روز هم گفتم که مشکل خط دفاع و دروازه نبود و مشکل ساختار تیمی بود. ما سعی کردیم ساختار دفاعی را درست کنیم. بدون عیب و نقص نیستیم. مشکلات زیادی هم داریم. سعی می‌کنیم تا جایی که می‌شود مشکلات را یکی یکی حل کنیم.» بله، نویدکیا یکی یکی مشکلات را حل کرد و فردا در قامت صدرنشین مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. محرم نویدکیا نظم را به سپاهان آورده است. 
او با ایجاد نظم و اصلاح مشکلات فنی تیمی ساخته که استحقاق صدرنشینی دارد و اگر می‌خواهد مدعی اول جام باشد باید مقابل پرسپولیس این ادعا را فریاد بزند.

Page Generated in 0.0059 sec