printlogo


کد خبر: 228930تاریخ: 1400/2/18 00:00
سولشر: 8 روز، 4 بازی؟ واقعاً؟

اوله گنار سولشر، مربی منچستر یونایتد، به برنامه بسیار فشرده تیمش در روزهای پیش رو تاخته است. آنها باید در عرض تنها هشت روز، چهار بار به میدان بروند که اولین بازی را مقابل رم انجام دادند.
منچستر یونایتد با پیروزی مقابل رم، به دیدار نهایی لیگ اروپا رسید و فرصت آن را دارد که برای اولین بار پس از سال 2017، فاتح این رقابت‌ها شود.
تیم سولشر حالا با استون‌ویلا بازی دارد و بعد باید با لستر و لیورپول بازی کند. دیدار با لیورپول در پنجشنبه خواهد بود. یونایتد سپس با فولام و ولوز بازی دارد و در نهایت فینال لیگ اروپا را برابر ویارئال برگزار می‌کند.
بازی این تیم با لیورپول به دلیل اعتراض هواداران به تعویق افتاد و همین باعث فشردگی برنامه بازی‌های آنها شد. مربی نروژی یونایتد می‌گوید: «من که تا حالا چنین چیزی ندیده بودم. این تصمیم را افرادی گرفته‌اند که هرگز در این سطح فوتبال بازی نکرده‌اند. از نظر فیزیکی، غیرممکن است که بازیکنان بتوانند این سطح از رقابت را تحمل کنند. ما نیاز به تمامی بازیکنانمان برای این چهار دیدار داریم. ما باید آماده باشیم. اما رسیدن به فینال حس خوبی دارد. ما یک نیمه بسیار خوب را در اولدترافورد مقابل رم داشتیم و همین ما را به فینال برد. البته ناراحت هستم که بازی برگشت را 
باختیم.»

Page Generated in 0.0058 sec