printlogo


کد خبر: 228927تاریخ: 1400/2/18 00:00
بایرن مونیخ – مونشن‌گلادباخ؛ ساعت 21:00
بایرن جشن قهرمانی می‌گیرد

بایرن مونیخ در آستانه نهمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا است و اگر آنها مقابل ماینس نمی‌لغزیدند، می‌توانستند هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کنند. اگر بوروسیا دورتموند، آربی لایپزیگ را شکست دهد، قهرمانی بایرن چند ساعت پیش از بازی خودش مسجل می‌شود، اما در هر صورت، بایرن با کسب سه امتیاز مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ قهرمان خواهد شد. ساعاتی قبل از این دیدار، دورتموند و لایپزیگ پیش از دیدار فینال جام حذفی، در بوندس‌لیگا به مصاف هم می‌روند، دیداری که می‌تواند تمرینی برای فینال باشد.
روبرت لواندوفسکی حالا تنها چهار گل نیاز دارد تا به رکورد 40 گل در یک فصل گرد مولر برسد. داگلاس کاستا و کورنتن تولیسو هم به تمرینات برگشته‌اند. البته شاید این دو به بازی با گلادباخ نرسند. بایرن در این بازی با تمام توان به میدان خواهد رفت و این در هفته‌های اخیر یعنی، شاید جمال موسیالا در ترکیب ثابت قرار بگیرد.
بایرن در این فصل تنها چهار شکست داشته که یکی از آنها در بازی رفت مقابل گلادباخ و با نتیجه سه بر دو بوده است. بایرن تا دقیقه 26 با نتیجه دو بر صفر پیش بود، اما گلادباخ با بازگشتی حیرت‌انگیز نتیجه را سه بر دو کرد.
لواندوفسکی در این فصل بوندس‌لیگا به صورت میانگین در هر 61 دقیقه یک گل زده است. او البته برابر گلادباخ در 17 مصاف در لیگ، تنها 5 گل به ثمر رسانده است. این بدترین عملکرد لواندوفسکی مقابل یک رقیب بوندس‌لیگایی است. هانسی فلیک، مربی بایرن هم در 83 بازی رسمی با این تیم، 7 شکست را تجربه کرده است، که دو باخت برابر گلادباخ بوده است.
 
 
‌ترکیب احتمالی
 بایرن: نویر؛ پاوار، بواتنگ، آلابا، دیویس؛ کیمیش، گورتزکا؛ گنابری، مولر، کومان؛ لواندوفسکی
گلادباخ: زومر؛ لاینر، خینتر، الودی، بنسباینی؛ کرامر، نویهاوس؛ هوفمان، اشتیندل، تورام؛ پلیا
 

 


Page Generated in 0.0057 sec