printlogo


کد خبر: 228925تاریخ: 1400/2/18 00:00
خبر

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال
کار قهرمان به هفته آخر کشیده شد
هفته نهم و مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال با انجام 3 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد. در حالی که یک هفته دیگر به پایان رقابت‌‌‌‌‌های لیگ برتر فوتسال در سال 1400-1399 باقی نمانده، در مهم‌ترین بازی از مرحله نهایی در این هفته، تیم سن‌ایچ ساوه میزبان تیم مدعی گیتی‌پسند اصفهان بود. نماینده اصفهان که با 14 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت، برای مدعی بودن تا هفته آخر لیگ نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی داشت. در پایان این بازی پر برخورد و جذاب، گیتی‌پسند توانست 4 بر3 سن‌ایچ را شکست دهد. باید دید در هفته آخر از بین مس مدافع عنوان قهرمانی، گیتی‌پسند نایب قهرمان فصل گذشته و سن‌ایچ مدعی، کدامیک می‌توانند قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شوند. حواشی و اتفاقات این بازی، حضور تعدادی تماشاگر در سالن مسابقه و حضور محمد ناظم‌الشریعه به همراه کادر فنی و سرپرست تیم ملی، ابوالفضل کریمی در سالن مسابقه بود و همچنین قطع برق سالن بازی در نیمه دوم که با پیگیری‌هایی که مسئولان برگزاری انجام دادند بعد از دقایقی مجدداً وصل شد. نتایج بازی‌ها به این شرح است:
کراپ الوند 6- فرش‌آرا 3
مقاومت البرز 3-  مس سونگون 4
سن‌ایچ ساوه 3 - گیتی‌پسند 4
 
 
رحمتی به دیدار مربی تیم ملی رفت
مهدی رحمتی، سرمربی تیم پدیده به همراه دستیاران خود، اشکان نامداری، وحید فاضلی و علی سامره دیداری با وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران داشت. در این دیدار البته محمدرضا مهدوی، پیشکسوت سرخابی‌های پایتخت هم حضور داشت؛ رحمتی و هاشمیان در این جلسه درباره بازی‌های لیگ برتر و وقفه‌های ایجاد شده در زمان برگزاری مسابقات و همچنین اردوی پیش ‌روی تیم ملی با یکدیگر صحبت کردند.
 
 
دلیل غیبت دژاگه و شجاعی در تمرینات تراکتور
تیم تراکتور بعد از بازگشت از امارات، به مدت سه روز استراحت کرده و تمرینات خود را از سه‌شنبه از سر گرفت. دور جدید تمرینات تراکتور برای بازی‌های لیگ برتر اما دو غایب بزرگ داشت. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، کاپیتان‌های اول و دوم تیم تراکتور طی روزهای اخیر در تمرینات این تیم حضور نداشته‌اند. همین موضوع باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌هایی شده بود که مدیر تیم تراکتور غیبت دو بازیکن این تیم در تمرینات را موجه و طبق هماهنگی با باشگاه دانست. رسانه رسمی باشگاه تراکتور با انتشار نقل قولی از حسن آذرنیا، مدیر تیم تراکتور به این حرف و حدیث‌ها واکنش نشان داد: «شجاعی و دژاگه از باشگاه مرخصی گرفته‌اند و به همین دلیل در تمرینات حضور ندارند.»
 
 
دردسر جدی ذوب‌آهن به خاطر تغییر زمان بازی
تعویق دو روزه بازی تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن باعث شد اعضای تیم اصفهانی با مشکلات عدیده‌ای راهی تهران شوند. ذوب‌آهن علاوه بر زیان مالی بابت خرید بلیت هواپیما، رزرو پرواز چارتر از تهران به سیرجان و از سیرجان به اصفهان بر اساس تاریخ‌های قبلی اعلام شده، با توجه به نبود بلیت هواپیما در تاریخ جدید از مقصد اصفهان به تهران، بخشی از اعضای این تیم شامگاه جمعه و بقیه کاروان شنبه و در دو پرواز جداگانه به تهران سفر کردند. این تیم که قرار بود بعد از بازی با تیم استقلال، اردویی را در تهران برگزار و سپس با پرواز چارتر راهی سیرجان شود، حالا با تغییر برنامه با مشکلات زیادی مواجه شده که از آن جمله می‌توان به زمین تمرین در تهران، پرواز تهران- سیرجان و همچنین پرواز بازگشت از سیرجان به اصفهان را ذکر کرد. در حال حاضر برنامه ذوب‌آهن اصفهان برای سفر به سیرجان  و بازگشت به اصفهان هنوز نامشخص است.
 
 
سپیدرود در انتظار کمک یک میلیارد تومانی!
در جلسه اخیر شورای شهر رشت، اعضای این شورا با کمک یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود رشت موافقت کردند و آن را برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه برای شهردار رشت ارسال کردند. طبق قوانین، در این مرحله شهردار کلانشهر رشت، احمدی باید لایحه کمک فوری به سپیدرود را تنظیم و آماده کند تا مجدداً در جلسه عمومی هفته آینده شورای شهر رشت مطرح شود و پس از تصویب به باشگاه سپیدرود پرداخت شود. باشگاه سپیدرود این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی پرداخت این مبلغ نه چندان زیاد هم می‌تواند کمک زیادی برای شاگردان علی نظرمحمدی در چند بازی خارج از خانه و داخل خانه پیش رو باشد که برای رسیدن به لیگ یک همچنان شانس صعود دارند.
 

Page Generated in 0.0055 sec