printlogo


کد خبر: 228920تاریخ: 1400/2/18 00:00
هفته بیست و سوم لیگ یک
نگاه‌ها به شیراز و اهواز

با توجه به دو بازی روز گذشته حالا بازی‌های امروز تیم‌های بالانشین به خصوص تقابل تیم‌های فجرسپاسی و بادران اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. تساوی در این بازی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد و سه امتیازش فاصله را با مس کرمان کمتر می‌کند. تیم شیرازی برای ماندن در کورس باید دو نتیجه ضعیفش در هفته‌های گذشته را جبران کند.
در اهواز هم رویارویی استقلال خوزستان با ملوان حساسیت بسیاری دارد. انزلی‌چی‌ها پس از پیروزی در جام حذفی مقابل نساجی روحیه خوبی به دست آورده‌اند. میزبان هم مثل دیگر مدعیان به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. از آن طرف برای ملوان هنوز همه چیز تمام نشده و به همین دلیل آنها هم به دنبال پیروزی هستند.
تیم رایکا هم که هنوز در شوک فوت نادر دست‌نشان به سر می‌برد، از آرمان‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند. اختلاف یک امتیازی دو تیم حساسیت بازی را دو چندان کرده است. پیروزی در این بازی می‌تواند تا حدودی حاشیه امنیت را برای‌شان ایجاد کند.
دربی جنوبی‌ها به میزبانی بوشهر در حالی برگزار می‌شود که پارسی‌ها با قبول شکست مقابل گل‌گهرسیرجان از گردونه جام حذفی کنار رفتند. شاهین و پارس هم‌امتیاز هستند و در میانه جدول قرار دارند. شاید به دلیل همین حساسیت باشد که قضاوت بازی را به زاهدی‌فرد سپرده‌اند.
اما خیبر خرم‌آباد که بدون شک بهترین تیم یک ماه اخیر لیگ یک بوده و در پنج بازی اخیرش (4 بازی لیگ + یک بازی جام حذفی مقابل صنعت‌نفت آبادان) برنده شده، هنوز با صدر فاصله دارد. شاید اگر آنها در نیم فصل اول امتیازهای با ارزشی را از دست نمی‌دادند الان جزو مدعیان اصلی بودند. خیبر در خانه از قشقایی شیراز پذیرایی می‌کند که جزو تیم‌های اتنهای جدول بوده و شرایط خوبی ندارد.
شهرداری آستارا که هیچ نشانی از تیم نیم فصل نداشته و انگار نه انگار آنها قهرمان نیم فصل بودند، در خانه‌اش میزبان نود ارومیه خواهد بود. برای میهمان که جایگاه خوبی در جدول ندارد و از 22 بازی 19 امتیاز کسب کرده، به دست آوردن یک امتیاز هم می‌تواند غنیمت بزرگی باشد.  
اما گل‌ریحان البرز که قعرنشین جدول است و برای ماندن و بقا، کارش نسبت به دیگر رقبایش سخت‌تر شده، باید از تیم  استقلال ملاثانی پذیرایی کند. تیم جنوبی 27 امتیاز دارد و اگر سه امتیاز را بگیرد، خیالش تا حدود زیادی راحت می‌شود اما اگر سه امتیاز در کرج بماند آن وقت امیدواری‌های گل‌ریحان برای ماندن در لیگ یک افزایش پیدا می‌کند.  
 

Page Generated in 0.0054 sec