printlogo


کد خبر: 228917تاریخ: 1400/2/18 00:00
مصاحبه

اکبرپور:‌ حواشی ماشین‌سازی حل شد
علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین‌سازی تبریز که تیمش را برای بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل سایپا آماده کرده، درباره این بازی از هفته بیست و دوم که امروز برگزار می‌شود، می‌گوید: «صعود سه نماینده فوتبال ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را ابتدا تبریک می‌گویم. طی هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، حواشی داشتیم که خدا را شکر همه را جمع کردیم. در دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم تا بچه‌ها به آن شرایطی که می‌خواهیم برسند. سایپا تیم جوانی است. این تیم را به خوبی آنالیز و روی نقاط ضعف و قدرتش کار کرده‌ایم. ان‌شاءالله که بچه‌ها بتوانند توانایی‌های خودشان را به رخ حریف بکشند و هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.» اکبرپور در مورد مشکلات به وجود آمده، می‌گوید: «ابتدا از محمدرضا زنوزی تشکر ویژه می‌کنم. مردی که سرمایه‌اش را برای این فوتبال گذاشته و ما باید قدر چنین آدم‌هایی که از جیب‌شان برای فوتبال هزینه می‌کنند را بدانیم و دلسردشان نکنیم. اگر یکجاهایی هم به مشکل خوردند باید کمک‌شان کنیم تا با دلگرمی برای این فوتبال خرج کنند. حواشی هم که به وجود آمده بود، خدا را شکر حل شد. آقای زنوزی کمک کردند و تیم را جمع و جور کردیم.» سرمربی ماشین‌سازی تبریز با اشاره به پرداختی باشگاه به بازیکنان، می‌گوید: «درصدی از قرارداد بازیکنان هم که قرار بود به آنها پرداخت شود، پرداخت شد. ان‌شاءالله در آینده هم این روند ادامه داشته باشد. قول داده‌اند به زودی درصد دیگری از قرارداد بازیکنان را بدهند. همه بازیکنان‌مان بدون توجه به مسائل مالی آمده‌اند و کار می‌کنند و پول برایشان مهم نیست اما هر چقدر در زمینه مالی مشکلاتمان کمتر شود، روحیه‌شان بالا می‌رود و توانایی‌شان نسبت به شرایط قبلی بیشتر می‌شود.»
 
 
مدیرروستا: تراکتور حق داشت یک روز بیشتر استراحت کند
علی‌اصغر مدیرروستا، سرپرست تیم پیکان درباره بازی با تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر می‌گوید: «ابتدا صعود تراکتور به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا را به اعضای این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم. حریف با توجه به این موضوع از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد و امیدوارم در مرحله بعدی هم موفق باشد. هر چند مقابل یک تیم باشخصیت در خانه خودمان بازی سختی داریم. پیکان هم در طول این مدت تمرینات خوبی انجام داده و به جز 3،2 بازیکن، شرایط سایر نفر‌ات‌مان خوب است.» مدیرروستا در مورد تعویق یکروزه زمان این بازی هم ادامه می‌دهد: «هرچند برای تعویق این مسابقه صحبتی با ما نشده بود اما با توجه به فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان، تراکتور هم مانند سایر نمایندگان ایران در این مسابقات حق داشت یک روز بیشتر استراحت کند. البته تیم پیکان با توجه به تعویق بازی با تراکتور، یک روز کمتر استراحت می‌کند. اعتراض به این امر هم جز ایجاد تنش هیچ سودی برای ما ندارد و به همین دلیل اعتراضی به برنامه سازمان لیگ نداریم.»
 
 
آذری: همچنان پیگیر باز شدن پنجره هستیم
بسته بودن پنجره نقل و انتقالات‌ باعث شد فولادی‌ها در نیم‌فصل نتوانند بازیکنی جذب کنند و بدون تقویت به لیگ قهرمانان آسیا بروند. سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم می‌گوید: «پنجره کماکان بسته است و ما پیگیر هستیم اما احتمال باز شدن آن خیلی ضعیف است. فعلاً دو پنجره محروم هستیم و عدم تسلط به قوانین نقل و انتقالاتی، باشگاه را با چالش جدی رو‌به‌رو کرده است. ما هم هر تلاشی کرده‌ایم به در بسته خورده است ولی ناامید نمی‌شویم و تا آخرین لحظه به تلاش خود ادامه می‌دهیم. CAS به این آسانی با چنین پرونده‌ای که فدراسیون فوتبال ایران، کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف ورود پیدا کرده، بررسی‌های خود را به اتمام نخواهد رساند. قاعدتاً پرونده سنگین است. هنگامی که شما به قوانین اشراف نداشته باشید طبیعی است که این اتفاقات رخ بدهد. سه بار پنجره فولاد با توجه به مشکلات به وجود آمده، بسته شد و ما تلاش کردیم، آنها را باز کردیم. اما این پرونده کمی سخت و سنگین است و امیدواریم با تلاش‌هایی که می‌شود، بتوانیم این پنجره را هم باز کنیم.» آذری با اشاره به قوانین فوتبال ایران ادامه می‌دهد: «من چندین بار اعلام کرده‌ام که خلاً قوانین انضباطی داریم و یکی از مواردی که باید در اساسنامه اصلاح می‌شد همین موضوع بود. وقتی کمیته تعیین وضعیت رأی می‌دهد، هیچ سازمان بالادستی در فوتبال ما وجود ندارد که به آن اعتراض کنیم و از حقوق خود دفاع کنیم. بنابراین مستقیم باید پرونده را به CAS ببریم. ما هم مجبور شدیم هزینه کنیم و این پرونده را در آنجا پیگیری کنیم. اگر هم موضوع را پیگیری نمی‌کردیم می‌گفتند ما کاری نکرده‌ایم و کم‌کاری می‌کنیم.»
 

 


Page Generated in 0.0052 sec