printlogo


کد خبر: 228908تاریخ: 1400/2/18 00:00
تا آخر فصل خبری از تمدید نمی‌شود
نگرانی‌ها درباره ماندن یا رفتن گروه 6

محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری نفراتی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس تمام می‌شود.
هنوز یک سوم فصل مانده اما طبیعت فوتبال و باشگاهداری حکم می‌کند باشگاه پرسپولیس به فکر سرمایه‌های خود باشد و برای قدرتمند نگه داشتن تیم این ستاره‌ها را برای فصل بعد حفظ کند.
طی یکی دو هفته اخیر اخبار و شایعاتی در خصوص پیشنهاد قطری‌ها به کنعانی، نوراللهی و امیری شنیده شده که باشگاه و هواداران را نگران کرده است. در عین حال همین حرف‌های اخیر ابراهیم شکوری که گفته ساعت‌ها با بازیکنان در هند و تهران صحبت کرد اما هنوز هیچ خبری برای تمدید قرارداد نشده به نگرانی‌های هواداران پرسپولیس خواهد افزود.
در عین حال می‌توان اطمینان داشت این نفرات تا پایان فصل هم ادامه خواهند داد مگر اینکه اتفاق غیر منتظره‌ای بیفتد چرا که اگر بازیکنی تصمیم به جدایی داشته باشد از حالا جار نمی‌زند یا موضعش را روشن نمی‌کند. این مسأله فصل قبل در خصوص شجاع و علیپور اتفاق افتاد و حتماً رسانه‌ها و هواداران از آن رفتارها تجربه گرفته‌اند.
با این وجود بعید است بازیکنانی مثل شیری، عالیشاه و کمال که ملی‌پوش نیستند از تیم‌های خارجی پیشنهادی داشته باشند و نهایتاً باشگاه‌های متمول داخلی دنبال آنها خواهند آمد اما در مورد سه ملی‌پوش سرخ‌ها نگرانی‌هایی وجود دارد. البته یادمان نرفته که وحید امیری تابستان قبل پیشنهاد خوب قطری‌ها را نپذیرفت و در پرسپولیس ماند پس شاید بتوان روی ماندن او هم حساب کرد ضمن اینکه سایر بازیکنان هم اگر اسیر وسوسه قراردادهای چند صدهزار دلاری نشوند بعید است به تیمی داخلی بپیوندند و برای یکی دومیلیارد پول بیشتر جذابیت حضور در پرسپولیس را با قرار گرفتن مقابل هواداران عوض کنند.

Page Generated in 0.0056 sec