printlogo


کد خبر: 227479تاریخ: 1400/1/19 00:00
پرسپولیس – نساجی
جبران مافات با پیش درآمد آسیایی

پرسپولیس حالا دو امتیاز از سپاهان عقب افتاده و حریف قدر این فصل دیگر موی دماغ نیست و عملاً برای یحیی و تیمش شاخ و شانه کشیده است. پرسپولیس به راحتی دو امتیاز در مشهد جا گذاشت و حالا باید با نهایت تلاش برنده بازی امروز باشد و امیدوار بماند که سپاهان امتیاز از دست بدهد.
حریف امروز پرسپولیس نساجی است که در خانه و در اوج بحران یک امتیاز از سرخ‌ها گرفت هر چند در آن مسابقه هم با وجود شرایط عجیب و غریب زمین و هوا پرسپولیس اسیر فرصت سوزی و بی‌دقتی خودش شد.
حریف امروز پرسپولیس یک تیم ته جدولی است با این تفاوت که از آنچه نیم فصل اول بود فاصله گرفته است. بعد از تغییرات دوباره در کادر فنی نساجی و حضور ساکت الهامی و همکارانش در کادر فنی این تیم و البته اضافه شدن بازیکنانی مثل رضا دهقانی، مرتضی آقاخان، سعید جلالی‌راد، علی آل‌کثیر و اکبر صادقی نساجی جان تازه‌ای گرفته و در دو مسابقه اخیرش برنده بوده است تا بعد از مدت‌ها طعم پیروزی را بچشد و در سودای خروج از محوطه سقوط باشد.
پرسپولیس اما بعد از مشکلاتی که در مشهد پشت سر گذاشت حالا در شرایط استاندارد ورزشگاه آزادی و با تمام نیروهایش از این مسابقه برد می‌خواهد هر چند محرومیت یحیی شاید شرایط این تیم را در بازی امروز تا حدودی به هم بریزد.
معضل بزرگ این بازی اما تعداد کرونایی‌های نساجی است که می‌تواند وضعیت میهمان را تغییر دهد. ظاهرا 5 بازیکن و 5 عضو کار فنی با تست مثت کرونا شرایط حضور در مسابقه را ندارند که باید دید با تست‌های نهایی این تیم سرانجام نساجی اصلاً شرایط حضور در میدان را پیدا خواهد کرد یا نه.
پرسپولیس دنبال جبران مافات و دو امتیاز هدر رفته در مشهد است و از این بازی برد می‌خواهد پس هر نتیجه‌ای غیر از این شرایط این تیم را در بالای جدول به هم خواهد ریخت بخصوص اینکه بعد از این مسابقه سرخ‌ها راهی هند خواهند شد تا در بازی‌های فشرده لیگ قهرمانان شرکت کنند و برد در این مسابقه می‌تواند این تیم را در شرایط روحی مناسبی قرار دهد.

Page Generated in 0.0044 sec