printlogo


کد خبر: 227477تاریخ: 1400/1/19 00:00
بالاخره فدراسیون به پرسپولیس کمک کرد یا نه؟
در انتظار ویزا تا پای پلکان هواپیما!

تمام اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به گوا برای تکمیل مراحل اداری دریافت ویزای این کشور روز سه‌شنبه در دفتر کارگزار سفارت‌ هند حاضر شدند اما تا روز گذشته ویزای آنها صادر نشده بود. با این وجود پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر هستند تا ویزای‌شان تا فردا که قرار است راهی گوا شوند، دریافت شود.
دیروز مطهری مربی پرسپولیس از تنها بودن باشگاهش در راه اخذ ویزا و مقدمات سفر به هند گفت و مشخص نشد بالاخره فدراسیون به این باشگاه کمک کرده یا نه: «طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم باشگاه واقعاً برای این موضوع تنها بوده،‌ تا یکی دو روز قبل حتی فدراسیون فوتبال قدمی برای گرفتن ویزای ما برنداشته بود اما با پیگیری‌های مدیرعامل و ارکان باشگاه این مشکل به حداقل رسیده است. حداقل انتظار ما این است به پرسپولیس و تیم‌های دیگر که نماینده ایران در آسیا هستند بیشتر اهمیت داده شود تا این چنین مشکلاتی نداشته باشیم.»
در عین حال شکوری قائم مقام باشگاه اطمینان خاطر داده که پرسپولیس با بهترین شرایط و بهترین امکانات راهی هند خواهد شد و نگرانی از این حیث وجود ندارد: «جعفر سمیعی و هیأت مدیره از روزی که وارد باشگاه پرسپولیس شده‌اند، این موضوع را ثابت کرده‌اند که به دنبال بالا بردن سطح کیفی سفرهای تیم و افزایش میزان رضایت کادرفنی و بازیکنان هستند. حفظ آرامش و تمرکز بازیکنان، اولویت اصلی همه ما در کادر مدیریتی باشگاه به شمار می‌رود و روندی که تا امروز طی شده مشخص می‌کند در این زمینه، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم. برای سفر به هند نیز، شرایطی ایجاد شده تا برای هواداران، کادرفنی و بازیکنان هیچ دغدغه‌ای در میان نباشد.» گفته می‌شود با احتمال صادر نشدن ویزا زمان سفر پرسپولیس یک روز به تعویق خواهد افتاد.

Page Generated in 0.0055 sec