printlogo


کد خبر: 227475تاریخ: 1400/1/19 00:00
پاسخ مربی پرسپولیس به انتقادها از فرصت سوزی:
جای نگرانی نیست، فشار را از روی مهاجمان بردارید

به دلیل محرومیت یحیی گل محمدی از بازی امروز حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد هر چند معمولاً یحیی این وظیفه و حتی مصاحبه بعد از بازی را به دستیار اولش می‌سپارد.
مطهری ابتدا درباره بازی با نساجی گفت: «نساجی برای من تداعی کننده حس خوب و قشنگی است. هواداران پرشوری دارد که همیشه از تیم خود حمایت می‌کنند. حس خاصی نسبت به نساجی دارم و امیدوارم به جز بازی فردا (امروز) در ادامه لیگ موفق باشد. ما تمام مسائل فنی نساجی را رصد کرده‌ایم و امروز (چهارشنبه)هم آخرین جلسه آنالیزمان است تا از حریف شناخت بیشتری به دست آوریم. می‌دانیم بعد از تغییرات در کادر فنی‌اش در چه فازهایی کار می‌کند. سعی کردیم با توجه به زمان کمی که داشتیم روی حریف کار کنیم. امروز هم تمرین قبل از بازی پرسپولیس برگزار می‌شود و سعی داریم برای آخرین بار روی نقاط فنی کار کنیم تا بتوانیم با یک بازی خوب و قابل قبول به 3 امتیاز برسیم.»
اما مهم‌ترین موضوعی که مربی پرسپولیس به شکل نسبتاً مفصلی درباره‌اش صحبت کرد مسأله روز این تیم است؛ ادامه داستان فرصت سوزی و گل نزدن پرسپولیس: «خیلی می‌بینم در این روزها می‌گویند پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده نمی‌کند اما 7-6 ماه قبل هم گفتم صبور باشید، پرسپولیس در آن زمان قهرمان شد و به فینال آسیا صعود کرد. به همین دلیل هواداران باید صبور باشند. تیمی که در آن سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و سرلک در موقعیت گلزنی قرار گرفته و گل می‌زنند، از لحاظ تاکتیکی موفق است. برخی مواقع ضربات به گل نمی‌رسد اما خواهش می‌کنم فشار را از روی بچه‌های خط جلوی ما بردارند.»
مطهری ادامه داد: «به این امر واقف هستیم که باید از موقعیت‌های خود به بهترین شکل استفاده کنیم و سعی داریم با تلاش و تمرین بیشتر بهتر کار کرده و گل‌های خود را هم بیشتر کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل نخوریم.»
او درباره فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش گفت: «اگر در شرایط و بدنه بازی موقعیت درست نکنید، یا در یک مسابقه فرصتی نداشته و بر حسب اتفاق یک بر صفر برنده شوید، در آن زمان باید نگران تیم بود اما وقتی در شکل بازی خود موقعیت‌های متعددی به دست می‌آورید و طراحی‌های گوناگونی برای حمله دارید، جای نگرانی نیست. با تمرکز و تلاش بیشتر این نقص هم برطرف خواهد شد.»
مربی پرسپولیس گفت: «همیشه انتقادی که با استدلال و منطق باشد را پذیرا هستیم، زیرا آدم‌هایی هستیم که اعتقاد داریم انتقاد خوبی که با استدلال و منطق باشد سبب پیشرفت خواهد شد. نباید کورکورانه انتقاد کرد، بلکه باید شرایط کلی پرسپولیس را دید. این موضوع برای ما مشکل نیست. فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم و در ادامه سعی خواهیم کرد بهتر از آنها استفاده کنیم.»

Page Generated in 0.0049 sec