printlogo


کد خبر: 227474تاریخ: 1400/1/19 00:00
خبر

 بالاخره قرمز می‌پوشند
در جلسه هماهنگی بازی با نساجی مقرر شد پرسپولیس با لباس یکدست قرمز، دروازه‌بان با لباس سبز و تیم نساجی مازندران با لباس یکدست سورمه‌ای و دروازه‌بان، طوسی به میدان بروند. در این جلسه به این موضوع نیز اشاره شد که با توجه به لغو بازی صنعت نفت، امکان تغییر ساعت بازی با نساجی و آغاز زودتر بازی هم وجود داشت که سازمان لیگ اعلام کرد هماهنگی‌ها در این زمینه انجام شده است.
 
یحیی محروم است
در بازی با پدیده حمید مطهری چهار اخطاره و محروم بود و حالا یحیی گل محمدی با چهار اخطار از داوران محروم شده ضمن اینکه یحیی که در نشست خبری قبل از بازی نمی‌توانست شرکت کند امروز هم قادر به نشستن روی نیمکت تیمش و هدایت تیم خود نیست.
 
تأکید به سازمان لیگ
 دیروز در جلسه هماهنگی بازی نمایندگان تیم پرسپولیس تأکید کردند با توجه به اشتباهاتی که از سوی سازمان لیگ در چند بازی قبل درباره اسامی محرومان تیم‌ها در لیست ارائه شده به مدیران تیم‌ها صورت گرفته بود، سازمان لیگ مراقب باشد که این اشتباهات تکرار نشود تا هیچ بازیکنی به اشتباه بازی نکند و مشکلی گریبانگیر تیم‌های لیگ برتری نشود.
 
پرسپولیس و شجاع در یک هتل
ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بهترین هتل ممکن در هند برای اعضای تیم رزرو شده که فاصله زمانی اندکی نسبت به فرودگاه، کمپ تمرینی و ورزشگاه محل بازی‌ها دارد. به دلیل توریستی بودن شهر گوا، این کار برای باشگاه هزینه‌های بسیار بالایی در پی داشت که به زودی جزئیات هزینه‌ها را اعلام خواهیم کرد. هتلی که برای تیم در نظر گرفته شده نیز، همان هتلی است که طبق ادعای مسئولان هندی، اعضای تیم الریان قطر مستقر می‌شوند.

Page Generated in 0.0066 sec