printlogo


کد خبر: 227468تاریخ: 1400/1/19 00:00
خواهر دیگو را از خانه بیرون کردند
جنـــگ بر سر ارثیه مارادونا

 
دعوا بر سر ارثیه دیگو مارادونا بالا گرفته و بستگان اسطوره فقید فوتبال که از نظر قانونی از او ارث می‌برند، خواهرش را از خانه خانوادگی‌شان بیرون کردند. مأموران اشیا ارزشمند خانه‌ای که برنده جام جهانی برای والدینش خریداری کرده بود، از خانه خارج کردند و «لیلی» هم با چشمانی گریان تماشاگر ماجرا بود. این اشیا که در میان آنها یک پرتره بسیار بزرگ از مارادونا هم بود، توسط مقامات قضایی ضبط شده تا تکلیف ارثیه مارادونا که حداقل 16 وارث دارد، روشن شود. گفته می‌شود مارادونا با خواهر بزرگترش، لیلی رابطه نزدیک‌تر و صمیمانه‌تری داشته. او تا پنجم آذر که مارادونا بعد از عمل جراحی برای خارج کردن لخته خونی در 60 سالگی درگذشت، کنارش بود.
همچنین وکلای قانونی سایر افراد ذینفع که بر سر ثروت 60 میلیون پوندی مارادونا دعوا دارند، از دادگاه حکم گرفتند که خواهر مارادونا را هم از خانه بیرون کنند. مارادونا در آغاز دوران باشکوه و پرافتخار خود این خانه مجلل را در بوینوس‌آیرس خرید. یک مقام مسئول دراین باره گفت: «دالما، جیانینا و جانا دختران مارادونا و نمایندگان پسرهایش دیگیتو فرناندو و دیگو جونیور خواسته‌اند لیلی را از خانه بیرون کنند. تصمیم سختی بود اما خیلی مهم است که در زمان رسیدگی به دارایی‌های شخص، کسی در خانه‌اش ساکن نباشد. فرآیند قانونی این الزام را ایجاد کرده.»
اعضای خانواده جمع شده بودند تا شاهد تخلیه خانه مارادونا باشند که هفت فرزند غیرقانونی نیز دارد. درگیری درباره ثروت او بالا گرفته چون در سال 2012 وصیتنامه‌ای را امضا کرد اما چهار سال بعد آن را لغو کرد.
 
فقط پول؟
ماتیاس مورلا، وکیل سابق مارادونا از دختران او، دالما و جیانینا انتقاد کرد بعد از آنکه دفتر کارش مورد هجوم پلیس مبارزه با فساد قرار گرفت. مورلا و دختران مارادونا درگیر دعوا بر سر ارثیه مارادونا در مورد برند او و حق تصویرش هستند.
مورلا گفت: «مارادونا رها شده بود، این مشخص است. او در تنهایی درگذشت، به غیر از خواهرانش که هر روز با آنها تلفنی صحبت می‌کرد و همسر سابقش، ورونیکا اویدو که به همراه پسرش، دیگیتو فرناندو به دیدنش می‌رفت، کسی از او سراغ نمی‌گرفت.»
بعد از آنکه دالما و جیانینا از وکیل سابق پدرشان به جرم فساد مالی شکایت کردند، پلیس مبارزه با فساد به دفتر کار مورلا هجوم برد. دو دختر مارادونا مدعی بودند برند مارادونا توسط یک کمپانی با عنوان ساتویکا مورد استفاده قرار گرفته و این کمپانی تحت مالکیت مورلا است. آنها او را به خیانت و سوءاستفاده از برند و تصویر مارادونا بعد از مرگش متهم کرده‌اند و ساتویکا فعلاً از استفاده از این برند معذور شده است.اما مورلا گفت دختران مارادونا در این پرونده فقط به دنبال پول هستند: «دیگو می‌گفت برند مارادونا به درد خواهرهایم می‌خورد، این تصویر برای وارثان من می‌ماند، او در سال 2015 یا 2016 از طریق دادگاهی در دبی این را امضا کرد. دالما و جیانینا من را دوست ندارند چون در سال 2014 کارت اعتباری‌شان را از آنها گرفتیم.»
 

Page Generated in 0.0057 sec