printlogo


کد خبر: 227455تاریخ: 1400/1/19 00:00
عیسی همچنان نیمکت‌نشین است
امیری- مغانلو؛ خط حمله پرسپولیس مقابل نساجی

پرسپولیس مقابل پدیده فقط یک گل زد تا همه روی معضلات باقیمانده خط حمله این تیم فوکوس کنند اما هم مربیان این تیم هم پیشکسوتان، هواداران را به صبر دعوت کردند تا میزان هماهنگی نفرات جدید با تیم بیشتر شود. با این حال ترکیب خط حمله پرسپولیس نسبت به بازی قبل حتماً تغییر خواهد کرد.
 
عیسی همچنان فیکس نیست
در بازی با پدیده امید عالیشاه کنار شهریار مغانلو بازی کرد که نتیجه خوبی برای پرسپولیس نداشت اما قرار است امروز وحید امیری کنار شهریار به میدان برود و زوج خط حمله باشد. با این شرایط باز هم خبری از حضور عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی نخواهد شد تا شاید زوج عیسی – شهریار را در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان در ارنج اولیه ببینیم. زوج امیری- مغانلو در بازی با نفت مسجدسلیمان عملکرد قابل قبولی داشت. در آن بازی امیری گل زد و مغانلو پاس گل داد. با این حساب مهدی ترابی در پست هافبک راست و به احتمال زیاد احسان پهلوان در جناح چپ هافبک میانی به میدان خواهند رفت و بازیکنانی مثل امید عالیشاه و سیامک نعمتی گزینه‌های تعویض در کناره‌های خط میانی خواهند بود ضمن اینکه آل‌کثیر و عبدی باید منتظر باشند تا در نیمه دوم به میدان بروند.
 
فرجی نرسید، هیچ کس بیرون نمی‌ماند
با توجه به تغییر قانون سازمان لیگ درباره تعداد بازیکنان نیمکت نشین، دیگر بازیکنان بالای 20 سال هم می‌توانند دو سهمیه اضافی نیمکت را اشغال کنند و این یعنی که پرسپولیس می‌تواند در هر مسابقه نام 20 بازیکن را در لیست خود قرار دهد. با این حساب و برخلاف آنچه قبلاً نوشته بودیم محمد شریفی، علی شجاعی یا مهدی مهدی‌خانی از لیست بیرون نخواهند ماند و نام شان در لیست بازی نساجی دیده می‌شود.
از سوی دیگر فرشاد فرجی به خاطرمشخص نشدن تست دوباره کرونایش به بازی نساجی نرسید و حتی اگر دیروز و امروز هم جواب تستش منفی می‌شد جایی در لیست نداشت چرا که اولاً یک هفته با تیم تمرین نکرده ودوم اینکه کادر فنی دیروز لیست 20 نفره‌اش را به سازمان لیگ داده بود.
با این حساب رادوشویچ، کامیابی‌نیا، نعمتی، عالیشاه، شجاعی، شریفی، مهدی‌خانی، عبدی و آل‌کثیر 9 بازیکنی هستند که روی نیمکت بازی امروز حضور خواهند داشت و از این جمع 5 نفر شانس دارند تا در جریان مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بروند. با این حساب پرسپولیس روی نیمکت حتی یک مدافع چه از نوع میانی چه کناری نخواهد داشت و کادر فنی امیدوار است از کمال به عنوان رزرو مدافعان میانی و از نعمتی و شجاعی به عنوان نفرات ذخیره مدافعان راست و چپ در موقع لزوم استفاده کند.
 
ارتباط با یحیی قبل از بازی و بین دو نیمه
در بازی با پدیده که حمید مطهری محروم بود و نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند سعی داشت دو سه بار با نزدیک شدن به زمین با نیمکت تیم ارتباط بگیرد که مأموران ورزشگاه اجازه ندادند. این بار یحیی گل محمدی محروم است اما می‌تواند قبل از بازی و بین دو نیمه با همکاران خود در کادر فنی و بازیکنان صحبت کند. احتمالاً اگر شرایط در نیمه نخست گره بخورد یحیی بین دو نیمه درباره تعویض‌های احتمالی با مطهری صحبت خواهد کرد و همه چیز را به او می‌سپارد چرا که ارتباط گرفتن با سرمربی در حین بازی ممنوع است و کادر فنی پرسپولیس هم نمی‌خواهد تن به کارهای مخفیانه برای ارتباط گرفتن با یحیی بدهد.

Page Generated in 0.0064 sec