printlogo


کد خبر: 225290تاریخ: 1399/12/6 00:00
خبر

شرط امباپه برای تمدید قرارداد
با نزدیک شدن پایان اعتبار قرارداد فعلی کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در سال 2022، گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره آینده این مهاجم فرانسوی انجام شده است. در حالی که برخی از رسانه‌ها قرارداد فعلی او را آخرین قراردادش با PSG‌ می‌دانند خود او اخیراً گفته از وضعیتش در این تیم راضی است هرچند هنوز زود است و قصد هم ندارد که بر اساس عملکردش در تنها یک بازی (هت‌تریک مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا) تصمیم بگیرد چرا که این کار را احمقانه می‌داند. در همین حال نشریه فوت مرکاتوی فرانسه مدعی شده است که PSG‌ برای تمدید قرارداد امباپه باید شروط مد نظر او را لحاظ کند که یکی از آنها اضافه شدن بند فسخ به این قرارداد و برابر شدن حقوق او با حقوق نیمار است که سه میلیون یورو در ماه می‌گیرد. ظاهراً امباپه با گنجاندن بند فسخ به قراردادش می‌خواهد این فرصت را برای خود باقی بگذارد تا در صورت دریافت پیشنهاد از تیمی بزرگتر شانس پیوستن به آن را داشته باشد. از رئال مادرید به عنوان اصلی‌ترین مشتری امباپه یاد می‌شود.
 
 
ادامه شکست‌های لیکرز
سریال باخت‌های متوالی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با ثبت یک شکست خانگی برای این تیم مقابل تیم واشنگتن‌ویزاردز ادامه پیدا کرد. مدافع عنوان قهرمانی در سی‌و‌دومین بازی خود در فصل جاری لیگ NBA در ورزشگاه استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس میزبان پایتخت‌نشینانی بود که اتفاقاً جزو تیم‌های نه چندان خوب این فصل بوده‌اند و با این حال با نتیجه 127 به 124 مغلوب این تیم شدند. این سومین باخت متوالی لبران جیمز و یارانش در خانه پس از قبول شکست برابر بروکلین نتس و میامی هیتس بود و در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که لس‌آنجلسی‌ها در بازی بعدی خود پنجشنبه به مصاف یکی از قوی‌ترین تیم‌های این فصل، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس غرب یعنی یوتا جاز خواهند رفت. لیکرز با قبول این شکست فرصتی که برای سبقت گرفتن از رقیب همشهری‌اش کلیپرز و صعود به رده دوم جدول کنفرانس غرب داشت را از دست داد (کلیپرز روز دوشنبه در خانه به بروکلین نتس باخته بود). به این ترتیب جایگاه دو تیم در جدول مانند قبل باقی ماند و لیکرز یک رده پایین‌تر از کلیپرز در رده سوم جدول باقی ماند.
 
 
پاری‌سن‌ژرمن خواهان به‌یرین
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر به فکر جذب هکتور به‌یرین دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال افتاده است. این ادعای شبکه CBS Sports است که معتقد است پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد قبل از آنکه دوباره بحث بازگشت به‌یرین به بارسلونا مطرح شود این بازیکن اسپانیایی را به چنگ آورد. بارسلونا در ابتدای فصل جاری برای جذب به‌یرین پیشنهادی 35 میلیون دلاری به آرسنال داد که رد شد اما الان PSG و چند تیم در سری A خواهان این بازیکن هستند. گویا خود بازیکن هم ترجیح می‌دهد آرسنال را ترک کند و به تیمی برود که به او شانس بردن جام بدهد. البته باید دید که میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها این اجازه را به او خواهد داد یا نه چرا که جزو مهره‌های کلیدی برنامه تاکتیکی او است.
 
 
تاتنهام جانشین مورینیو را انتخاب کرد
طبق گزارش نشریه تلگراف، باشگاه تاتنهام یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ را در لیست گزینه‌های خود برای جانشینی سرمربی فعلی خود، ژوزه مورینیو قرار داده است تا در صورتی که روند ناکامی‌های تیم سفیدپوش لندن ادامه پیدا کرد آقای خاص را برکنار و مرد آلمانی را جانشین او کند. مورینیو که سال گذشته سکان هدایت تیم تاتنهام را از مائوریسیو پوچتینو گرفت، این روزها اوضاع خوبی ندارد چرا که تیمش در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس متحمل 5 شکست شده است. به همین دلیل گفته شده که 12 روز آینده برای تعیین آینده و سرنوشت کاری او در وایت‌‌هارت‌لین بسیار مهم خواهد بود. در این 12 روز تاتنهام به ترتیب در لیگ اروپا مقابل تیم ولفسبرگر اتریش به میدان خواهد رفت. بعد از آن، سفیدپوشان لندن در لیگ برتر انگلیس مقابل تیم‌های برنلی، فولام و کریستال پالاس بازی خواهند کرد. دنیل لوی رئیس تاتنهام و همکارانش از همین حالا برنامه‌ریزی‌های لازم برای آینده کادر فنی تیم در صورت برکناری مورینیو را انجام داده‌اند و اگر مرد پرتغالی نتواند تیمش را به جمع مدعیان کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی برگرداند باید انتظار شنیدن خبر اخراجش را داشت. ناگلسمان که با تنها 33 سال سن یکی از جوان‌ترین سرمربیان سطح اول فوتبال اروپاست، ماه گذشته در لیست مربیان مورد نظر باشگاه چلسی هم قرار گرفت اما در نهایت توماس توخل جانشین فرانک لمپارد شد. شانسی که مورینیو آورده این است که ناگلسمان قصد ندارد در میانه فصل تیمش را رها کند و همین تصمیم او به مورینیو زمان خواهد داد تا تلاشش را برای جلب اعتماد دنیل لوی انجام دهد.
 

Page Generated in 0.0047 sec