printlogo


کد خبر: 225271تاریخ: 1399/12/6 00:00
بعد از اینکه پرسپولیس قید جذب مغانلو را زد
پروژه جذب مهاجم به کلی منتفی شد؟

در حالی که روز دوشنبه اخباری مبنی بر توافق ۸۰ هزار یورویی برای رضایتنامه دائمی و یا ادامه مذاکرات پرسپولیس با شهریار مغانلو منتشر شده بود، یک فرد نزدیک به مغانلو از منتفی شدن پیوستن مغانلو به پرسپولیس خبر داد. همچنین یحیی گل محمدی هم به برنامه فوتبال برتر گفت: «جذب مغانلو با پیشنهاد سنگینی که شده (بابت رضایتنامه قرضی و عقد قرارداد با بازیکن ) فشار زیادی به باشگاه وارد می کند و در این شرایط  سخت است.» مغانلو از تراکتور هم پیشنهاد دارد و رسول خطیبی پس از جذب بابایی در تکاپوی جذب مغانلو یا پاکدل شاگرد سابق خود در آلومینیوم ‌نیز هست. 
جالب اینکه گفته می‌شد حامد پاکدل و پیمان بابایی گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله هستند اما حالا یکی از آنها به تراکتور پیوسته و دیگری هم از این تیم پیشنهاد جدی دارد. با این حساب شرایط پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید پیچیده خواهد شد و شاید اصلاً پروژه جذب مهاجم نوک به بن‌بست بخورد. یحیی گل محمدی هم طوری صحبت کرد که شاید قید جذب مهاجم را بزنند: «ما با همین تیم جلو می‌رویم تا ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. به نظرم ما نیاز به بازیکنان زیادی هم نداریم و فقط یک یا دو بازیکن شاید جذب کنیم.» 
در حال حاضر جدای از آریا برزگر و آرمان رمضانی که از تفکرات یحیی در خط حمله خارج شده‌اند، پرسپولیس برای این خط آتش خود مهدی مهدیخانی و مهدی عبدی را دارد اما یحیی بعد از استفاده از عالیشاه و امیری در خط حمله می‌خواهد، مهدی ترابی را هم به عنوان مهاجم به بازی بگیرد. با این شرایط آنها بعد از سه چهار بازی ابتدایی نیم فصل دوم می‌توانند ازعیسی آل کثیر هم استفاده کنند و شاید با این شرایط بازیکن دیگری در خط حمله جذب نکنند. از سوی دیگر جعفر سمیعی هم تأکید کرد: «لیست سرمربی مشخص و مذاکرات اصولی بر اساس همین لیست در حال انجام است.»

Page Generated in 0.0048 sec