printlogo


کد خبر: 225270تاریخ: 1399/12/6 00:00
پرسپولیس: با شهرخودرو توافق کردیم
شهرخودرو: از کدام توافق حرف می‌زنید؟

پرونده شهرخودرو و پرسپولیس برای رضایتنامه یحیی گل محمدی به شکلی پیچیده تغییر کرده و طرفین ادعای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. از سویی سرمربی شهرخودرو رقم 16 میلیارد را برای این موضوع تعیین کرده اما این باشگاه رقم 8 میلیارد را درست می‌داند و این در حالی است که پرسپولیسی‌ها تصور می‌کنند رقم کمتر از این است. ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس در این خصوص گفت: «آقای رحمتی دوست ماست اما من نمی‌دانم این رقم از کجا آمده است. نه 16 میلیارد درست است و نه 8 میلیارد، ما یک تفاهمنامه با شهرخودرو داشتیم و با مالک این باشگاه چندین جلسه برگزار کردیم که مبلغ را در زمان مشخص پرداخت کنیم. البته نمی‌خواهم درباره رقم صحبت کنم چون مشکل حقوقی دارد اما ما مشکلی بابت پرونده شهرخودرو نخواهیم داشت.»با این وجود جواد طاری‌بخش، سخنگوی باشگاه شهرخودرو در واکنش به این حرف‌ها گفت: «نمی‌دانم معاون باشگاه پرسپولیس توافق با ما را از کجا آورده اما باشگاه شهرخودرو به AFC شکایت کرده و با جدیت به دنبال وصول طلبمان بابت انتقال آقای گل‌محمدی هستیم.»
وی افزود: «چند روز پیش آقای فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و حتی خود آقای شکوری صحبت کرد که در همان صحبت‌ها هم مسئولان این باشگاه به دنبال خریدن زمان و همچنین دادن وعده بودند. با این وجود شرایط باشگاه ما به شکلی است که به طلبمان از پرسپولیس نیاز مبرم داریم و به هر شکلی به دنبال وصول آن هستیم.»
سخنگوی باشگاه شهرخودرو تأکید کرد: «تعجب من از آقای شکوری این است که چطور از مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو بی‌اطلاع است چون او زمانی در فدراسیون فوتبال حضور داشت و نامه‌های ارائه شده بابت باشگاه‌ها و مسائل کلی ابتدا توسط او بررسی می‌شد. مگر می‌شود کسی که جای دبیر کل فدراسیون فعالیت می‌کند از رقم دقیق بدهی یک باشگاه خبر نداشته باشد؟»

Page Generated in 0.0043 sec