printlogo


کد خبر: 225267تاریخ: 1399/12/6 00:00
خبر

پرسپولیس دنبال ابراهیمی و آرتا
یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال تقویت تیم خود است و روی علیرضا ابراهیمی یا علیرضا آرتا یکی از دو مدافع میانی گل گهر دست گذاشته، تا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ و همینطور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دغدغه‌ای در قلب خط دفاعی‌اش نداشته باشد.پرسپولیس البته قصد معاوضه دارد. آرمان رمضانی، سعید حسین پور و آریا برزگر، سه بازیکنی هستند که پرسپولیس به گل گهر برای معاوضه پیشنهاد داده که البته هنوز با پاسخ مثبتی از سوی گل گهری‌ها روبه‌رو نشده است.ظاهراً باشگاه سیرجانی موافق انتقال آرتا نیست اما حاضر است ابراهیمی را با امید عالیشاه به همراه مهدی شیری معاوضه کند. بازیکنانی که بعید است یحیی آنها را نخواهد.
 
ارسال طرح پیراهن آسیایی
مشخصات و مختصات پیراهن پرسپولیس برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا2021، روز دوشنبه، قبل از پایان مهلت مقرر از سوی کمیته برگزاری مسابقات،  برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد تا در اختیار کنفدراسیون، قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس، همچنین در پی نامه کنفدراسیون، نام اختصاری که در سال‌های گذشته مورد استفاده بود، تأیید کرده است.
 
مشکل عجیب  نوجوانان
با تلاش حسن خان محمدی یکی از مربیان تیم نوجوانان پرسپولیس و تجهیز خوابگاهی در ورزشگاه درفشی‌فر، تعدادی از بازیکنان شهرستانی این تیم به این خوابگاه منتقل شده بودند که حالا مشکل تازه‌ای برای آنها به وجود آمده است. حراست باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر به  دلیل اینکه شرایط بهداشتی نامناسب در این خوابگاه وجود دارد، سکونت در آن را برای این بازیکنان ممنوع اعلام کرده و اعتقاد دارد طبق دستورالعمل‌های مربوط به کرونا، حضور این نفرات در محل مذکور سلامتی‌شان را به خطر می‌اندازد. باشگاه پرسپولیس در زمان ثبت‌نام و انعقاد قرارداد این بازیکنان اعلام کرده شرایط لازم برای تأمین خوابگاه را ندارد و اکنون هم معتقد است محلی که بازیکنان نوجوانان در آن اقامت می‌کنند، از لحاظ نور و تهویه به هیچ وجه شرایط مطلوبی ندارد.

Page Generated in 0.0053 sec