printlogo


کد خبر: 225246تاریخ: 1399/12/6 00:00
مصاحبه و خبر

عبادی‌پور: شاید بتوانیم با آلکنو ناهار بخوریم!
زنیت بهترین تیم جهان است
میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم اسکرا می‌گوید زنیت‌کازان تیم بزرگی است و بهترین تلاشش را مقابل این تیم خواهد کرد. مسابقات یک‌چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها تیم زنیت‌کازان روسیه به مصاف اسکرا بلخاتوف خواهد رفت. دور رفت این مسابقات در ۲۴ فوریه (امروز) کار خود را آغاز می‌کند. تقابل سرمربی جدید والیبال ایران با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند می‌تواند به جذابیت‌های این رقابت‌ها بیفزاید. میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش ایران در جدیدترین مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه اسکرا، در خصوص بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت گفت: «قطعاً مبارزه بزرگی خواهیم داشت. هر دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی دارند و ما باید در این رقابت بجنگیم. ما نمی‌توانیم گذشته خود را فراموش کنیم چراکه اخیراً چند بازی خود را واگذار کرده‌ایم اما اکنون زمان تغییر است. اکنون زمان تغییر بوده و اگر چنین اتفاقی بیفتد ما از چهارشنبه شروع خوبی خواهیم داشت.» او درباره تقابلش با تیم زنیت‌کازان نیز اینطور اظهارنظر کرد: «زنیت بارها نشان داده بهترین تیم جهان است. تیم زنیت بارها با مشکلاتی روبه‌رو شده است اما می‌توان گفت مشکلات آنها بزرگ نبود چراکه در تیم‌های بزرگ اینگونه مسائل دیده می‌شود. زنیت هنوز هم یک رقیب بزرگ برای هر تیمی در جهان است. آنها قطعاً می‌خواهند ما را شکست دهند بنابراین باید بهترین تلاش خود را ارائه دهیم.» تقابل آلکنو، سرمربی جدید والیبال ایران که هدایت تیم زنیت را بر عهده دارد با میلاد عبادی‌پور می‌تواند به جذابیت‌های این رقابت بیفزاید. عبادی‌پور در خصوص این تقابل نیز گفت: «قطعاً مدتی با آلکنو صحبت خواهیم کرد. بازی مهم است اما شاید بتوانیم ناهار و شام را با هم بخوریم. فکر می‌کنم خوب خواهد بود که دیداری داشته باشیم.» 
 
 
تلاش برای رسیدن به پارالمپیک
صدرنشینی زهرا نعمتی در امارات
زهرا نعمتی کماندار کشورمان در هفتمین دوره مسابقات پاراتیروکمان فزاع امارات و در مرحله مقدماتی عنوان نخست را به خود اختصاص داد. این کماندار کشورمان در رقابت با 7 ورزشکار دیگر توانست با 620 امتیاز عنوان نخست این مرحله را از آن خود کند و امروز چهارشنبه باید در مرحله حذفی با کمانداری از هند رقابت کند. موفقیت نعمتی در این مسابقات می‌تواند به حضور او در بازی‌های پارالمپیک کمک کند. نعمتی هنوز نتوانسته به آماری که برای حضورش در پارالمپیک توکیو نیاز است، برسد. شاید رکوردی که او در این بازی‌ها ثبت می‌کند، مسئولان کاروان اعزامی به پارالمپیک را قانع کند.
 
 
آغاز لیگ برتر کاراته مردان از ۱۲ اسفند
رقابت ۲۳ تیم روی تاتامی
مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان طی روز‌های ۱۲ الی ۱۵ اسفندماه با انجام تست PCR برگزار می‌شود. با اعلام سازمان لیگ و مسابقات، لیگ برتر کاراته آقایان کشور از ۱۲ اسفندماه با انجام تست PCR آغاز و ۱۵ اسفندماه با برگزاری اختتامیه در سالن شهید افراسیابی تهران به پایان می‌رسد. لیگ برتر کاراته آقایان با حضور ۲۳ تیم در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود که طی اعلام سازمان لیگ چهار گروه اول روز ۱۳ اسفند و چهار گروه دوم روز ۱۴ اسفند مسابقات خود را پیگیری می‌کنند و تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی روز ۱۵ اسفندماه مسابقات خود را پیگیری می‌کنند تا قهرمان سومین دوره مسابقات لیگ برتر شناخته شود.
 
 
نوشاد و نیما امروز به قطر می‌روند
نوشاد و نیما عالمیان به منظور حضور در دو مرحله مسابقات گزینشی المپیک روز چهارشنبه عازم قطر می‌شوند. مسابقات گزینشی المپیک در رشته تنیس روی میز از ۲۴ اسفندماه در قطر آغاز و تا پایان این ماه در دو بخش جهانی و آسیایی پیگیری می‌شود. برای حضور در این دو رویداد و در فاصله حدود سه هفته مانده به آغاز آنها، نوشاد و نیما عالمیان امروز چهارشنبه عازم قطر می‌شوند. دلیل این اعزام زودهنگام تأکید مسئولان برگزارکننده مسابقات بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با کروناست، همچنین شرکت در دو تورنمنت مصوب فدراسیون جهانی تنیس روی میز. طبق پروتکل‌های مورد تأکید فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای مسابقات قطر، بازیکنان شرکت‌کننده در این رویدادهای این کشور به‌محض ورود به دوحه باید تست کرونا بدهند و دو روز هم در قرنطینه باشند. نوشاد و نیما عالمیان بعد از طی کردن این دوره و پیش از شرکت در اولین مرحله مسابقات گزینشی المپیک (جهانی) باید در دو تورنمنت بین‌المللی شرکت کنند. قبل از هر یک از این تورنمنت‌ها هم یک پیش‌مسابقه (پری‌راند) برگزار می‌شود تا بازیکنان به‌واسطه حضور در آنها بتوانند مجوز شرکت در پرو تورها را کسب کنند. به همین دلیل اعزام زودهنگام به قطر برای نوشاد و نیما عالیمان تصویب شده است. این دو بازیکن همراه با جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قطر می‌روند و طی سه هفته حضور در این کشور در رویدادهای مصوب شرکت می‌کنند. هر یک از کشورهای حاضر در قطر حداکثر با دو بازیکن مجاز به حضور در این رویدادها هستند. بعد از مسابقات گزینشی جهانی و آسیا، رنکینگ جهانی آخرین فرصتی است که نمایندگان ایران برای کسب سهمیه می‌توانند از آن استفاده کنند. نوشاد عالمیان برای المپیکی شدن از طریق رنکینگ جهانی شانس دارند.
 

Page Generated in 0.0042 sec