printlogo


کد خبر: 225244تاریخ: 1399/12/6 00:00
خبر

جمعه، برگزاری قرعه‌کشی جام حذفی
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جمعه ۸ اسفند ۹۹ ساعت ۱۱ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود. در این مرحله ۱۶ تیم لیگ برتری و ۱۶ تیم صعودکرده از مرحله سوم رقابت‌ها به قید قرعه حریفان خود را خواهند شناخت. مسابقات مرحله یک‌شانزدهم ۲۱ و ۲۲ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود. با توجه به شرایط کرونایی موجود، قرعه‌کشی بدون حضور نمایندگان باشگاه‌ها انجام خواهد شد و قرعه‌کشی پخش زنده خواهد داشت.
 
استعفای عبداللهی از هدایت آلومینیوم
بعد از پایان همکاری رسول خطیبی با آلومینیوم و حضور در تراکتور، باشگاه اراکی هدایت تیم را به‌صورت موقت به حمیدرضا عبداللهی دستیار خطیبی سپرد اما او خیلی زود استعفایش را اعلام کرد: «بعد از جدایی آقای خطیبی از هدایت تیم فوتبال بزرگسالان، اعتماد کامل برای ادامه همکاری با بنده وجود نداشت و چون باشگاه به‌دنبال انتخاب گزینه اصلح برای هدایت تیم است و بنده هم از نظر فنی و اخلاقی به سرمربی سابق باشگاه تعهد دارم لذا از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف داده و امیدوارم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید.» گفته می‌شود عبداللهی قرار است به تراکتور برود تا باز هم دستیار خطیبی باشد. در این رابطه حتی نام چند بازیکن هم برای رفتن به تبریز به گوش می‌رسد که مجید آنجفی عضو هیأت‌مدیره باشگاه آلومینیوم نسبت به‌ آن واکنش نشان داد: «هیچ‌کس بر اساس قرارداد خود اجازه جدایی ندارد. کادر فعلی از جمله حسین عبدی، محمود خرمزی و سایرین به کار خود ادامه می‌دهند.»
 
اختلاف نساجی و اسلامی 
هفته گذشته مجید جلالی تعدادی از بازیکنان تیم نساجی را در لیست مازاد این تیم قرار داد که نام کریم اسلامی مهاجم سرخپوشان قائمشهری هم در آن دیده می‌شد. این بازیکن که بهترین پاسور لیگ برتر در نیم‌فصل اول بود قرار است از نساجی جدا شود، ولی اسلامی و مسئولان باشگاه مازندرانی درباره نحوه جدایی اختلاف دارند. باشگاه نساجی بر این عقیده است اسلامی باید بابت جدایی و گرفتن رضایتنامه مبلغی را به این باشگاه بدهد که اسلامی مخالف این موضوع است. او معتقد است با توجه به قرار گرفتن در لیست مازاد نباید پولی بابت گرفتن رضایتنامه به باشگاه سرخپوشان بدهد. مهرداد بایرامی دیگر مهاجم نساجی هم خواهان جدایی از این تیم است، ولی هنوز در این زمینه با باشگاه به توافق نرسیده است.

Page Generated in 0.0065 sec