printlogo


کد خبر: 225225تاریخ: 1399/12/5 00:00
پیشنهاد وسوسه‌انگیز اصفهانی‌ها به ریگی
بیا سپاهان دو برابر استقلال پول بگیر!

مسعود ریگی از آن دسته بازیکنانی است که به رغم تأثیرگذاری بسیار دراستقلال اما با افزایش قرارداد مواجه نشده است. در مقابل بازیکنانی همچون غفوری، دانشگر، اسماعیلی و حتی قایدی مبالغ کلانی از باشگاه استقلال دریافت کرده‌اند و برخی بازیکنان جدید‌الورود نیز همین شرایط را داشتند.
شاید اگر ملاک ارزیابی مالی بازیکنان، فنی بود ریگی در صدر بیشترین دریافت‌کننده‌ها قرار می‌گرفت اما باید توجه داشت که برخی بازیکنان نیز نان شهرت و گاهاً فالوورهای خود را می‌خورند و همین ابزار را نردبان می‌کنند تا پول بیشتری از باشگاه طلب کنند در حالی که نیمی از تأثیرگذاری این بازیکن را هم ندارند.
مسعود ریگی بازیکنی است که اگر همین حالا پایش را از باشگاه استقلال بیرون بگذارد بیشتر تیم‌های لیگ برتری را خواهان خود می بیند. او از لحاظ فنی بی‌شک یکی از بهترین‌های استقلال به شمار می‌رود و تیم‌های بزرگ لیگ و حتی مدعیان علاقه وافری به جذب این بازیکن دارند. حتی سپاهانی‌ها که از لحاظ مالی یکی از بهترین باشگاه‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند نیز برای مسعود ریگی حاضرند پول خوبی هزینه کنند. میان این باشگاه و ریگی ارتباطی هم برقرار شده و پیشنهاد مالی خوبی هم به ریگی داده‌اند. سپاهانی‌ها حتی حاضرند به اندازه دو برابر کل دستمزدی که ریگی در یک فصل از استقلال می‌گیرد برای این بازیکن در نیم‌فصل هزینه کنند.
جالب است بدانید که ریگی جزو بازیکنانی است که دستمزدی در حدود یک میلیارد و 200میلیون تومان از استقلال دریافت می‌کند که این مبلغ در قیاس با بازیکنانی که در این فصل قرار است ارقامی در حدود 5 تا 6 میلیارد از استقلال بگیرند بسیار ناچیزاست.
باشگاه سپاهان حتی پیشنهاد معاوضه ریگی با کیانی را هم به باشگاه استقلال داده است اما احمد مددی مدیرعامل استقلال تأکید کرده که با این پیشنهاد مخالفت شده است. اما باید توجه داشت که اگر باشگاه‌نشین‌ها انتظار دارند ریگی با همان انگیزه همیشگی برای استقلال بازی کند باید او را به لحاظ مالی راضی کنند تا دستمزد این بازیکن به شکلی متعادل شود.
ریگی حتی از قراردادی که با استقلال منعقد کرده چیز زیادی هم نصیبش نشده و طبق آخرین خبرهایی که از باشگاه استقلال بیرون آمد این بازیکن مبلغ 400میلیون تومان از استقلال طلب دارد. با این شرایط باید به ریگی و هر بازیکنی با تأثیرگذاری او حق داد که به پیشنهاد‌های خود فکر کنند. 
هرچند که باشگاه استقلال در برهه کنونی با پیشنهاد باشگاه سپاهان مخالفت کرده اما تردیدی نیست حفظ این بازیکن برای فصول آتی بسیار دشوار خواهد بود و هیچ بعید نیست اگر ریگی از استقلال به تیم دیگری برود مانند بسیاری از ستاره‌ها که از این باشگاه جدا شدند، به یکی از ستاره‌های لیگ تبدیل شود و بازی‌های متفاوتی را هم از او ببینیم.

Page Generated in 0.0049 sec