printlogo


کد خبر: 225188تاریخ: 1399/12/5 00:00
براتی: تماس با رأی‌دهنده‌ها طبیعی است
اعضای مجمع را زیر سؤال نبرید

احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال معتقد است بیشتر رؤسای هیأت‌های فوتبال و مدیران باشگاه‌ها در زمره افراد برجسته شهر و استان خود هستند. براتی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال درباره اعضای مجمع صحبت‌های جالبی انجام می‌دهد. او می‌گوید: «اینکه گفته شود اعضای مجمع بر اساس توصیه و سفارش رأی می‌دهند در واقع توهین به آنها است. به صورت طبیعی در فضای انتخابات با صاحبان رأی تماس برقرار می‌شود و لابی و رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد و این موضوع کاملاً طبیعی است اما اینکه اعضای مجمع را تحت کنترل تصور کنند ناشی از این است که شناخت کافی و درستی از اعضای مجمع ندارند.»
نایب رئیس رکن کنترل صلاحیت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه گفت: «مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیأت‌های فوتبال در زمره افراد برجسته شهر و استان خود هستند که هم به لحاظ تحصیلات و هم به جهت موقعیت شغلی‌، از پایگاه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند. اینها کسانی هستند که با کمترین امکانات و ابزار و بدون هیچ ادعایی در حال اداره فوتبال این مملکت هستند. هیچ امکانات قابل توجهی در اختیار این هیأت‌ها گذاشته نمی‌شود و در مقابل فقط به آنها حمله می‌کنند. هیأت‌ها به عنوان فدراسیون‌های محلی باید فوتبال را در سطح استان خود و در تمام ابعاد اداره کنند و به همه پاسخگو باشند ولی در عین حال امکاناتی که در اختیار دارند با انتظاراتی که از آنها وجود دارد مطلقاً همخوانی ندارد.»
براتی در پایان گفت: «هیچ‌کس حق ندارد اعضای مجمع را به دلیل تمایل آنها به یکی از نامزدها زیر سؤال ببرد. همه نامزدها محترم هستند و اعضای مجمع در این سال‌ها به حداکثر بلوغ و تشخیص مدیریتی رسیده‌اند و با توجه به اینکه رأی آنها مخفی است مطمئناً بنا بر تشخیص واقعی خودشان تصمیم گرفته و رأی می‌دهند. قطعاً رزومه و عملکرد نامزدها در گذشته ملاک انتخاب آنها خواهد بود نه توصیه و سفارش و شعارهای انتخاباتی.»

Page Generated in 0.0054 sec