printlogo


کد خبر: 225187تاریخ: 1399/12/5 00:00
زاهدی: زوریا امسال دنبال قهرمانی است
برای دعوت به تیم ملی در بهترین فرم هستم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم زوریا اوکراین بعد از جدایی از تیم المپیک اوکراین باز هم به گلزنی‌هایش ادامه می‌دهد. بازیکنی که واقعاً مانند ماشین گلزنی می‌ماند و با سرمربی مطرحی که تیم زوریا در اختیار دارد قطعاً حضور زاهدی و صیادمنش توجه بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی را به خود جلب خواهد کرد.
 
در تیم جدیدت اولین گل را به ثمر رساندی تا پای ثابت گلزنی و آقای گلی باشی؟
 خدا را شکر که اولین گلم را در تیم جدیدم هم به ثمر رساندم و از این بابت خیلی خوشحالم و قطعاً اگر خدا بخواهد باز هم برای تیم جدیدم مؤثر خواهم بود و کار من در زوریا تازه آغاز خواهد شد.
با وجود دینامو و تیم شاختار واقعاً امیدواری که تیم‌تان بتواند آنها را کنار بزند و قهرمانی را کسب کند؟
 تیم زوریا تیم خوبی است و یکی از بهترین مربیان اوکراین را در اختیار دارد. مربی‌ای که سابقه مربیگری در وردربرمن را دارد و واقعاً مربی خیلی خوب و کاربلدی است. تیم ما در سال‌های قبل سهمیه حضور در اروپا را کسب کرده بود. در حال حاضر هم در جایگاه سوم هستیم و حتماً امسال می‌توانیم قهرمان شویم و استحقاق و شایستگی این مهم را هم داریم و تیمی داریم که واقعاً می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و این نکته را در عمل هم ثابت کرده است.
رابطه‌ات با سرمربی جدید چگونه است؟
 رابطه خیلی خوبی با سرمربی تیم‌مان دارم. شرایط خودم هم خیلی خوب است و فکر می‌کنم قادر هستم از سرمربی تیم‌مان نهایت استفاده را ببرم و از دانش ایشان به بهترین شکل ممکن بهره بگیرم.
کریس رونالدو قبلاً الگوی تو بود اما حالا با درخشش ستاره‌های دیگری مانند امباپه او را به عنوان الگوی جدیدت انتخاب نمی‌کنی؟
 امباپه که از نظر سنی از من کوچکتر است. رونالدو را دوست داشته و دارم چون این مهاجم بازیکنی است که شرایط فنی و گلزنی‌هایش به من انگیزه می‌دهد و من همین حس را نسبت به کریس حفظ کرد‌ه‌ام و هنوز هم از بازی‌های او انگیزه می‌گیرم.
آقای گلی می‌تواند پایان جاه‌طلبی‌های تو باشد؟
 من حتی اگر توپ طلا را هم بگیرم باز هم جاه‌طلبی‌هایم تمام نخواهد شد!
با اللهیار رابطه‌ات چگونه است و با بازیکن سابق استقلال کری سرخابی نداری؟
 رابطه خیلی خوب و نزدیکی با اللهیار دارم و با هم واقعاً دوست و رفیق هستیم و هیچ کری سرخابی با هم نداریم و هدف هر دوی ما این است که ان‌شاءالله امسال با زوریا جام قهرمانی اوکراین را بگیریم.
با اللهیار بیشتر چه برنامه‌ای برای اوقات غیر تمرینی‌تان دارید؟
 بیشتر با هم پلی‌استیشن بازی می‌کنیم و کلی هم از بازی در کنار هم لذت می‌بریم و اوقات خوبی را با هم سپری می‌کنیم.
واقعاً امیدواری که به تیم ملی ایران دعوت شوی؟
 در بهترین فرم ممکن هستم و در اوج آمادگی قرار دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم خیلی می‌توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم و برای حضور در تیم ملی کوه انگیزه‌ام و برای حضور در تیم ملی کشورم لحظه‌شماری می‌کنم.
واقعاً درست است که صحبت‌هایی برای حضورت در تیم ملی اوکراین هم مطرح شده چون فصل قبل هم گویا گفته بودی شوچنکو خواهان حضورت شده بود.
 من می‌توانم اینگونه جواب سؤال‌تان را بدهم که هدف من حضور در تیم ملی ایران است.
شادی گل خاصی بعد از گلزنی‌ات با اللهیار نداشتی؟
 نه برنامه شادی خاصی نداشتم. هدف ما موفقیت و پیروزی تیم‌مان بود که به آن رسیدیم اما برای شادی خاصی برنامه‌ریزی نداشتم. مهم این بود که بازی خیلی خوبی انجام دادیم و همراه بازی خوب به گلزنی هم رسیدیم و سه امتیاز را هم گرفتیم که این مسأله برای ما خیلی مهم و حائز اهمیت بود. تیم ما در مسیر موفقیت خوبی قرار گرفته و ان‌‌‌شاءالله این مسیر را تا قهرمانی و رسیدن به این مهم حفظ خواهد کرد و هواداران پرشورمان را خوشحال خواهد ساخت.

Page Generated in 0.0049 sec