printlogo


کد خبر: 225184تاریخ: 1399/12/5 00:00
خرده گزارش

انتصاب معاون حقوقی جدید
جعفر سمیعی دیروز با صدور حکمی، معاون حقوقی جدید باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد.طبق حکم مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، ایمان حسین‌پور شرف‌شاد، عهده‌دار این مسئولیت در باشگاه پرسپولیس خواهد بود.
وی دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری است. معاونت آموزش و ریاست شورای سیاستگذاری و نظارت آموزشی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، رئیس دپارتمان حقوق ورزشی مرکز وکلای قوه قضائیه، حضور در جمع وکلای موضوع تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری، مدرس دانشگاه، عضویت در کمیته تدوین اساسنامه دیوان داوری ورزش کشور و عضو سابق کمیسیون آموزش کانون وکلای دادگستری، بخشی از کارنامه کاری و حرفه‌ای معاون حقوقی جدید باشگاه پرسپولیس است.
 
 
پرسپولیس آماده کمک به زلزله زدگان
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز همدردی و همراهی با آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در شهر سی‌سخت، آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی در جهت همکاری و مشارکت با سازمان‌ها و نهادهای ذیربط در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام کرد.
باشگاه پرسپولیس، تک‌تک مردم شریف این منطقه حادثه دیده را عضوی از خانواده خود، خانواده بزرگ پرسپولیس، می‌داند. با توجه به اینکه باشگاه در شرایط سختی قرار دارد، آمادگی خویش را اعلام می‌کنیم تا در همکاری با سازمان‌های مسئول و مردم‌نهاد، مانند گذشته از ظرفیت عظیم اجتماعی خود و جامعه چند ده میلیون نفری پرسپولیس، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدایت آنها به سمت هموطنان عزیزمان، استفاده کنیم.
 
 
برد 7 گله امیدها
سرخپوشان امید دیروز در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر امیدهای تهران، به پیروزی پر گل، 7 بر یک دست پیدا کردند. سرخپوشان این نتیجه را برابر تیم اتحاد سالار تهران رقم زدند و محمد عمری از گلزنان برتر رقابت‌ها، در این بازی هت تریک کرد تا 9 گله شود. محمدرضا مسلمی جاوید، علی شاهانی، امیر خارکش و حسین حاجی‌زاده، دیگر بازیکنان پرسپولیس بودند که در این دیدار گلزنی کردند. شاگردان منصور هاشمی با این پیروزی پس از 12 مسابقه 18 امتیازی شدند.

Page Generated in 0.0066 sec