printlogo


کد خبر: 225183تاریخ: 1399/12/5 00:00
خبر

سیامک به انتخابات نرفت
از قبل مشخص شده بود که سیامک نعمتی به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال تهران حق رأی دارد اما این بازیکن در مجمع حضور نیافته و صندلی‌اش خالی است. دلیل عدم حضور نعمتی در انتخابات هیأت فوتبال استان تهران مشخص نیست و باید دید او به چه دلیل از رأی دادن در این مجمع خودداری کرده است.
 
40 هزار یورو دیگر پَر!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه انتخابات هیأت فوتبال تهران درباره پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه از سوی فیفا گفت: «پرونده بودیمیر ظرف چند روز آینده بسته می‌شود. ما پول را پرداخت کرده‌ایم اما به علت تحریم‌ها هنوز پول به حساب او ننشسته است.»
با این حال ابراهیم شکوری در یک برنامه تلویزیونی گفت: «طی امروز و فردا مبلغ ۴۰هزار یورویی سود مطالبات بودیمیر را واریز می‌کنیم. بعد از پرونده بودیمیر، پرونده‌های خارجی دیگر از راه می‌رسد.» 
شکوری همچنین گفت: «ما برای ثبت قرارداد‌ها از نظر پنجره خارجی مشکلی نداریم، اما یکسری پرونده‌های جدید داخلی در حال اضافه‌شدن است.»
 
ابهام در حکم مصلح
سمیعی درباره شکایت باشگاه شهر خودرو برای دریافت پول رضایتنامه گل‌محمدی گفت: «شکایت کرده‌اند و باید بررسی شود که به نتیجه برسد.» وی در واکنش به اینکه به گفته شکوری، معاون ورزشی باشگاه، گویا مسئولان شهر خودرو را پیدا نمی‌کنند، گفت: «مگر گم شده‌اند که آنها را پیدا کنیم؟ مشکلی وجود ندارد.» 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت شایان مصلح و اینکه عده‌ای می‌گویند احتمالاً پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: «این را از آنهایی که می‌گویند سؤال کنید، چرا از من سؤال می‌کنید؟»
 

Page Generated in 0.0062 sec