printlogo


کد خبر: 225181تاریخ: 1399/12/5 00:00
آخرین راهکار پرسپولیس برای جذب مغانلو:
خودت رضایتنامه‌ات را بگیر!

جذب سریع‌السیر مهدی ترابی قبل از شروع رسمی نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه پرسپولیس یک شروع رویایی در این پنجره نقل و انتقالاتی بود اما در ادامه راه، این باشگاه برای جذب مهاجم نوک و مدافع میانی به مشکلات جدی خورد. حالا هر روز شایعاتی در خصوص جذب شهریار مغانلو، علی نعمتی و یکی دو گزینه دیگر به گوش می‌رسد و در تیم و باشگاه پرسپولیس هم هیچ کس در این خصوص شفاف حرف نمی‌زند.
حمید مطهری گفته: «در مورد مسائل نقل و انتقالاتی، باشگاه بهتر در جریان است، اما هر بازیکنی باید افتخار کند که پیراهن پرسپولیس را بپوشد و دوست داشته باشد در چنین تیمی بازی کند.»
اما وقتی توپ در زمین مسئولان نقل و انتقالاتی می‌افتد، آنها هم حرفی برای گفتن ندارند. ابراهیم شکوری دیروز گفت: «بر اساس نیاز کادر فنی خرید می‌کنیم، نه هر بازیکنی که خوب باشد یا بخواهد به پرسپولیس بیاید. »
جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس هم در خصوص آخرین شایعات پیرامون مغانلو، نعمتی، ایمان سلیمی و … گفت: «در بازار نقل و انتقالات کارمان را انجام می‌دهیم. اجازه بدهید اول کارمان را انجام بدهیم و بعد نتایج آن را اعلام می‌کنیم.»در عین حال طی دو سه روز گذشته بیشتر شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص شهریار مغانلو بوده است؛ گزینه‌ای که در راه جذبش مشکلات جدی وجود دارد.
مغانلو که انتقالش از پیکان به باشگاه سانتاکلارای پرتغال موفقیت‌آمیز نبوده، برای حضور در پرسپولیس با مشکل بزرگی به نام رضایتنامه روبه‌رو است.تا پیش از این مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به این سمت رفته بود که مغانلو خواستار سه میلیارد تومان  برای نیم فصل شده و همچنین باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 60 هزار یورو هم بابت رضایتنامه به باشگاه پرتغالی می‌داد. این خواسته مغانلو از سوی باشگاه و کادرفنی پرسپولیس رد شد و به همین دلیل به نظر می‌رسید که دیگر این انتقال به بن‌بست خورده اما ظاهراً به تازگی مذاکرات دو طرف به شکل دیگری دنبال می‌شود.
مسئولان پرسپولیس به این بازیکن اعلام کردند دریافت رضایتنامه به عهده خودش است. فعلاً رایزنی‌ها در حال انجام شدن است تا در یک شرایط ایده‌آل انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان انجام شود. 

Page Generated in 0.0060 sec