printlogo


کد خبر: 225169تاریخ: 1399/12/5 00:00
خبر

جواهری مدیرعامل گل‌گهر ماند
صبح دیروز و در اولین جلسه هیأت مدیره جدید باشگاه گل‌گهر سیرجان، محمد جواهری در پست مدیرعاملی این باشگاه ابقا شد. در این جلسه پس از بحث و بررسی، اعضای هیأت مدیره با ادامه کار محمد جواهری در سمت مدیرعاملی موافقت کردند. 
 
 
منصوریان، تراکتور را محکوم کرد
علیرضا منصوریان در ابتدای فصل پس از پنج هفته حضور در تراکتور، از سوی مدیران این باشگاه برکنار و سپس برای دریافت مطالبات خود به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد و خواستار دریافت کل مبلغ قرارداد دو میلیاردی خود از این باشگاه شد. در همین زمینه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی شکایت منصوریان، باشگاه تراکتور را در این پرونده محکوم کرد و بر این اساس باشگاه تبریزی باید مطالبات منصوریان تا پایان فصل جاری را به این مربی پرداخت کند. البته حکم صادره از سوی کمیته وضعیت قابل تجدیدنظر است و باشگاه تراکتور در صورت اعتراض می‌تواند این پرونده را به کمیته استیناف ارجاع دهد. حکم یادشده دیروز به باشگاه تراکتور و منصوریان ابلاغ شده است.
 
 
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال
بازگشت گیتی‌پسند به صدر جدول
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال دیروز با انجام 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد. 
در یکی از بازی‌های مهم این هفته مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی در تبریز میزبان تیم بحران‌زده حفاری اهواز بود. این تیم که در دو هفته اخیر توانسته بود نتایج خوبی کسب کند دیروز نتوانست در مقابل نماینده تبریز مقاومت کند و در نتیجه بازی را 7 بر صفر به مس واگذار کرد تا یک‌بار دیگر مدافع عنوان قهرمانی در انتهای پایان مرحله اول این رقابت‌ها برای سایر رقبای خود خط و نشان بکشد. نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:
گیتی‌پسند 4 - شهروند ساری 3
منصوری قرچک 5 - فردوس قم 2
اهورا بهبهان 2 - کراپ الوند 2
مس سونگون 5 - حفاری اهواز صفر
سن‌ایچ ساوه 5 - کوثر اصفهان 4
ایمان شیراز 4 - راگا تهران 4
فرش‌آرا و مقاومت البرز استراحت داشتند.

Page Generated in 0.0043 sec