printlogo


کد خبر: 225159تاریخ: 1399/12/4 00:00
پورموسوی خیال هواداران آبادانی را راحت کرد
پیشنهاد دارم اما رفیق نیمه‌راه نیستم

صنعت‌نفت آبادان خیلی وقت است که مشکل مالی دارد اما اگرچه ممکن است پرداختی‌ها دیر و زود داشته باشد ولی بدون شک سوخت و سوز ندارد و در نهایت مطالبات را پرداخت می‌کنند. آبادانی‌ها این فصل هم دچار این مشکل شدند و حالا که به نیم فصل رسیده‌اند، هنوز پرداختی چندانی نداشته‌اند. همین مسأله هم باعث اعتراض و نگرانی کادرفنی و بازیکنان شده است. در یک طرف بازیکنان، ساز جدایی کوک کردند و به دنبال جدایی هستند و از طرف دیگر هم کادرفنی ناراحت و نگران است و تهدید به جدایی کرده. تا الان شاید کمتر کسی روی تهدید کادرفنی حساب باز می‌کرد اما از دیروز شرایط جور دیگری شده است. سیروس پورموسوی سرمربی صنعت‌نفت آبادان که با تیم متحول‌شده و البته جوان خود موفق شد نتایج خوبی بگیرد و حتی چند هفته صدر جدول را در اختیار داشته باشد، حالا با چند پیشنهاد از سوی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است. گفته می‌شود آلومینیوم اراک مهم‌ترین گزینه‌ای است که به پورموسوی پیشنهاد همکاری داده است.
سیروس پورموسوی هم که شرایط را برای ادامه همکاری با صنعت‌نفت آبادان سخت می‌داند، این مسأله را ظاهراً با مسئولان باشگاه در میان گذاشته تا اگر می‌توانند زودتر مشکلات را حل کنند. اما اگر مشکلات هم حل نشود بعید است که پورموسوی، صنعت‌نفت آبادان را ترک کند.
پورموسوی در پیامی خطاب به هواداران صنعت‌نفت آبادان با اشاره به مشکلات این تیم و پیشنهاداتی که برای نیم فصل دوم دارد، مدعی شد به کار خود در جمع نفتی‌ها ادامه خواهد داد: «رفیق نیمه راه نیستم، یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
با سلام خدمت هواداران عزیز و دوستداشتنی نفت آبادان
مشکلات اینقدر زیاد بود که نتوانستم بعد از پایان نیم فصل در خصوص شرایط تیم با شما که صاحبان اصلی تیم هستید، صحبت کنم. متأسفانه در این شرایط حساس که دیگر تیم‌ها مذاکرات خود را برای تقویت تیم آغاز کرده و حتی به نتیجه رسانده‌اند، باید به مسائل دیگر توجه کنیم و بیشتر به دنبال حل مشکلات مالی تیم باشیم. من، بازیکنان و دیگر اعضای تیم مسلماً هدفی همانند رویای شما برای دستیابی به جایگاهی فوق‌العاده در پایان فصل خواهیم داشت و در این راه البته امیدواریم مسئولان استانی طبق وعده‌هایی که از ابتدای فصل داده بودند، حامی بزرگ نفت کبیر در مسیر این هدف باشند.
در خصوص موضوع جدایی‌ام باید این نکته را بگویم که در شرایط کنونی که بازیکنان تیم نیز علیرغم مشکلات مالی باشگاه به بهترین نحو به تعهد خود در قبال تیم عمل می‌کنند، هیچ‌وقت دلم رضایت نخواهد داد که به پیشنهادی دیگر فکر کنم. من هم همانند شما قلبم در این شرایط تنها برای نفت می‌تپد. ما مأموریتی را در کنار هم آغاز کرده‌ایم که امیدوارم در پایان بتوانیم باعث تداوم این شور و هیجان و خوشحالی باشد. در این راه همانطور که گفتم موضوع مهم حمایت مسئولان است که در این مقطع و با توجه به نقل و انتقالات و مشکلات بازیکنان بیشتر از هر زمان دیگری به آن چشم دوخته‌ایم.»
با توجه به اعلام سرمربی صنعت‌نفت آبادان مبنی بر ادامه همکاری و از سوی دیگر وعده مدیریت باشگاه برای حل مشکلات مالی، باید دید این تیم در ادامه مسیر سخت نیم فصل دوم چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.
علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان با اشاره به جلساتی که در این رابطه برگزار شده، مدعی است مسئولان استانی قول داده‌اند طی روزهای آتی مراحل انتقال منابع مالی مورد نیاز این باشگاه برای تقویت تیم فراهم شود: «با صحبتی که با مسئولان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید در نیم فصل به خوبی تقویت شویم. با این حال اگر از نظر مالی تأمین نباشیم شاید مجبور شویم یکی، دو بازیکن را بفروشیم تا بتوانیم ادامه حیات بدهیم. با این حال طبق پیگیری‌هایی که در حال انجام است این مشکلات در حال حل شدن است و امیدوارم به مسیر فروش بازیکن نرسیم.» عیسی‌زاده درباره احتمال فروش ریکانی به عنوان ستاره این تیم هم می‌گوید: «ما در وهله اول به دنبال تقویت تیم هستیم. اگر وضع مالی‌مان خوب باشد چرا باید این کار را انجام دهیم و خودمان را ضعیف کنیم. ان‌شاءالله به این مرحله نمی‌رسد و یقین داریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است مشکلات هر چه زودتر حل خواهد شد.»
مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان درباره شایعات جدایی سیروس پورموسوی توضیح می‌دهد: «ما در خدمت آقای پورموسوی هستیم و یک هدف بزرگ را در کنار هم دنبال می‌کنیم. ایشان هم قلباً به این تیم تعهد دارد و یقین داشته باشید تا زمانی که ما اینجا باشیم، در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد. تا وقتی من باشم ایشان هستند تا ان‌شاءالله تیم به جایگاهی که مردم و هواداران نفت دوست دارند، برسد. آقای پورموسوی لیست مدنظر خود را اعلام کرده  و مذاکرات را دنبال می‌کنیم و تا به توافق لازم برسیم.»
با این شرایط به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک باید قید حضور سیروس پورموسوی را بزنند و به فکر گزینه دیگری برای جانشینی رسول خطیبی باشند.
 

Page Generated in 0.0075 sec