printlogo


کد خبر: 225075تاریخ: 1399/12/3 00:00
شکوری: قهرمانی پنجم؟ چرا که نه!

ابراهیم شکوری ضمن تشکر از تمام عوامل باشگاه درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: «قطعاً صدرنشینی ما در نیم فصل حاصل کار و تلاش همه ارکان باشگاه و تیم است که باید تا پایان فصل از آن محافظت کنیم. از روزی که مدیریت جدید آمده، تلاش‌مان این بوده که بتوانیم در شرایط سخت به کمک پرسپولیس بیاییم. هواداران ما می‌دانند که در بحث مدیریت چه مشکلاتی وجود داشت اما با صبوری و همراهی آنها توانستیم قسمت بزرگی از این مشکلات را حل کنیم. در این راه مدیریت جعفر سمیعی و هیأت مدیره و آقای صدری نیز خیلی به ما کمک کرد. ما در باشگاه پرسپولیس برای این تلاش می‌کنیم که همیشه به موفقیت برسیم و به موفقیت هم فکر می‌کنیم. البته این را بگویم ما تا روز گذشته بابت قهرمانی نیم فصل خوشحال بودیم و از امروز به فکر ادامه لیگ و آسیا هستیم.»
معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم مثل فصول قبل قهرمانی پایان فصل را هدف گرفته: «همه ارکان تیم و باشگاه می‌دانند که قهرمانی نیم فصل هدف کوتاه مدت ما بوده است. مسلماً هدف اصلی قهرمانی در پایان فصل و البته هدف بزرگتر ما قهرمانی در آسیا است.»
البته اینکه پرسپولیس پتانسیل کسب پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ را دارد یا نه مسأله مهمی است که شکوری در این باره می‌گوید: «چرا که نه. البته همه ما می‌دانیم که کارمان در ادامه لیگ چقدر سخت است. همه تیم‌های لیگ مقابل قهرمان چهار دوره پیاپی لیگ انگیزه دارند و می‌خواهند جلوی این قدرت فوتبالی را بگیرند، پس همین مسأله کار ما را سخت می‌کند. ضمن اینکه خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس به پنجمین قهرمانی پیاپی خود برسد.»
سیاست سکوت، روش و استراتژی تیم مدیریتی فعلی باشگاه پرسپولیس است که شکوری درباره‌اش توضیح می‌دهد: «از روزی که جعفر سمیعی به باشگاه آمده این سیاست را در پیش گرفته که کار خوبی هم هست. قطعاً کارهای مدیریتی، پشتیبانی و لجستیکی باشگاه باید در آرامش پیگیری شود تا به نتیجه برسیم. هواداران ما باید بدانند که خوب نیست ما هر کاری می‌کنیم آن را در بوق و کرنا بکنیم. باشگاه امورات و مشکلات زیادی دارد که باید در آرامش حل شود.»
 

Page Generated in 0.0055 sec