printlogo


کد خبر: 225074تاریخ: 1399/12/3 00:00
خبر

بودیمیر 99درصد
حالا که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شده و هواداران این تیم به قهرمانی پنجم امیدوار شده‌اند، مهمترین دغدغه هواداران باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت قراردادهای جدید است. 
در این خصوص ابراهیم شکوری خبر داده: ما ۹۹درصد از مبلغ قرارداد بودیمیر را پرداخت کرده‌ایم و فقط باید تأیید نهایی از سوی وکیل او اعلام شود. فقط باید سود پول بودیمیر را بدهیم. در کل در پرونده بودیمیر مشکلی وجود ندارد و به زودی با اعلام وکیل این بازیکن، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شود.
 
معاون حقوقی جدید
چند روزی است که باشگاه پرسپولیس با امیرساعد وکیل قطع همکاری کرده است. وکیل که در زمان حضور مهدی رسول‌پناه به پرسپولیس پیوست در چند پرونده حقوقی داخلی و خارجی از باشگاه پرسپولیس دفاع کرد. پس از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید در باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی تصمیم گرفت که یک وکیل و معاون حقوقی که خودش می‌خواهد، به پرسپولیس بیاورد.
از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مدیریت این باشگاه تقریباً معاون حقوقی جدید خود را شناخته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالاً امروز معاون حقوقی جدید باشگاه معرفی خواهد شد.
 
دو روز استراحت
تمرین دیروز پرسپولیس در دو گروه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی برگزار شد و 70 دقیقه طول کشید. بازیکنان تیم اصلی بازی با گل گهر زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخته و به مدت ۱۵ دقیقه هم به بازی تنیس فوتبال روی آوردند و در پایان نیز با سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند. سایر بازیکنان هم زیر نظر مطهری، بخش‌های مختلف تمرین از جمله؛ پاسکاری‌های ترکیبی، پاسکاری‌های تحت فشار، شوتزنی و مینی فوتبال را در برنامه داشتند. با صلاحدید کادر فنی، سرخپوشان دو روز استراحت می‌کنند و تمرینات برای دور جدید و نیم‌فصل دوم از روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد.
 
دو باخت برای پایه‌ها
سرخپوشان امید این هفته در یک دیدار خانگی مقابل نیروی زمینی به تساوی یک - یک دست پیدا کردند. جوانان پرسپولیس نیز این هفته مقابل مقاومت کوثر با یک گل تن به شکست داد. نوجوانان پرسپولیس هم این هفته در خانه حریف خود تیم آکادمی باتیس به تساوی یک- یک دست یافت. آنها در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر نوجوانان مقابل پیروزان ایرانیان 3 بر 2 باختند.
 

Page Generated in 0.0055 sec