printlogo


کد خبر: 225058تاریخ: 1399/12/3 00:00
اردوگاه آبی

 مظاهری برگشت
تمرینات استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان در شرایطی دیروز نیز ادامه پیدا کرد که رشید مظاهری سنگربان آبی‌پوشان پس از چند روز غیبت بالاخره در تمرین این تیم آفتابی شد. مظاهری طی چند روز گذشته به دلیل سرماخوردگی از تمرینات به دور بود و او برای اطمینان از سلامتی خود، تست کرونا نیز داد. البته در این میان حتی شایعات زیادی در مورد فسخ قرارداد این بازیکن نیز مطرح شد که این مسأله موجب نگرانی هواداران استقلال شد. پیش از این قرار بود دیدار استقلال و مس رفسنجان در تاریخ 5 اسفند برگزار شود و این مسأله باعث شد با توجه به غیبت مظاهری، گمانه‌زنی‌هایی در مورد حضور حسینی در این دیدار مطرح شود که حالا با حضور دوباره رشید در تمرینات استقلال، باید دید نظر کادرفنی این تیم برای انتخاب سنگربان تیم چه خواهد بود.
 
 
عارف با ماسک در بین آبی‌ها
استقلال که خود را برای بازی با مس رفسنجان آماده می‌کند از ساعت 12 دیروز در زمین کمپ تیم‌های ملی تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. در این تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و در ادامه مرور یک تاکتیک پرسینگ و حفظ توپ در فضای کوچک را در دستور کار خود قرار دادند. مهدی قایدی و داریوش شجاعیان در تمرین حضور نداشتند. قایدی به دلیل عدم دریافت مطالباتش از بعد از بازی با سپاهان در تمرینات شرکت نکرده اما او همچنان مدعی است که سرماخوردگی دارد. شجاعیان هم مصدومیت دارد و به همین دلیل در تمرین شرکت نکرد. عارف غلامی با بهبود سرماخوردگی در تمرین دیروز با ماسک حضور پیدا کرد. همچنین سیاوش یزدانی که شایعه جدایی‌اش از استقلال مطرح شده با بهبود وضعیت جسمانی در تمرین حضور داشت. تیم استقلال روز 11 اسفند در رفسنجان به مصاف مس می‌رود.
 
 
فکری اجازه تمرین به آقایی نداد
سجاد آقایی مهاجم آبی‌ها دیروز مورد غضب محمود فکری قرار گرفت و اجازه تمرین کردن نیافت. آقایی روز جمعه به محل تمرین تیمش نرفت و اعلام کرد که از تغییر مکان تمرین استقلال خبر نداشته است. او دیروز هم با تأخیر در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و به همین خاطر مورد غضب فکری قرار گرفت. سرمربی استقلال با وجود اینکه آقایی به محل تمرین رفته بود اما به خاطر بی‌انضباطی اجازه تمرین کردن به او را نداد. حال باید دید تصمیم فکری درباره ادامه فعالیت آقایی در استقلال چگونه خواهد بود و چه تصمیمی درباره این بازیکن جوان خواهد گرفت.
 

Page Generated in 0.0057 sec