printlogo


کد خبر: 225050تاریخ: 1399/12/3 00:00
خبر

رقابت قویترین مردان ایران با معرفی نفرات برتر
عنوان نخست به مسن آبادی رسید
مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران، به میزبانی دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها با حضور ٥١ ورزشکار پیگیری شد و در نهایت ١٠ نفر از مدعیان قهرمانی کشور به مرحله نهایی راه یافتند. مرحله نهایی مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در استان سیستان و بلوچستان، با حضور قهرمانان راه‌یافته به این دور از رقابت‌ها از عصر روز یک اسفندماه پیگیری شد که در نهایت محسن مسن‌آبادی توانست با غلبه بر سایر رقبا بر رتبه اول مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در سال ۱۳۹۹ بایستد. این مسابقات برای اولین بار بعد از تغییرات به وجود آمده در فدراسیون بدنسازی برگزار شد. مسابقاتی در شرایط کرونایی که با استقبال زیاد علاقه‌مندان به این ورزش هم برگزار شد. هر چند که مسئولان برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود. محسن مسن‌آبادی با 5/48 امتیاز، محمدرضا تازه‌رو با ۴۲ امتیاز، رضا قیطاسی با ۳۹ امتیاز، حسین حسین‌زاده با ۳۷ امتیاز، مهرداد باجلان با 5/31 امتیاز، امیرفرزان محزون با ۲۷ امتیاز، عارف احمدی با 5/26، متین علی‌محمدی با ۲۲ امتیاز، عباد کهن‌سال با 5/13 و ابراهیم حسنی نیز با 5/2 امتیاز در مرحله نهایی به کار خود پایان دادند. در بخش تیمی نیز تیم تهران الف بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های تهران ب، استان مرکزی و استان‌های البرز و سیستان‌ و بلوچستان (به‌طور مشترک) به‌ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم ایستادند. موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان فینال این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.
 
 
با حضور دو تیم خارجی
آغاز تورنمنت بین‌المللی هندبال یزد از امروز
تورنمنت بین‌المللی چند جانبه یزد با ورود تیم هندبال جوانان ازبکستان به ایران از امروز آغاز می‌شود. تیم هندبال جوانان ازبکستان به منظور شرکت در تورنمنت بین‌المللی چند جانبه یزد بامداد دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال مسئولان فدراسیون هندبال، وارد ایران شد. تورنمنت بین‌المللی چند جانبه یزد از امروز یکشنبه با شرکت تیم‌های جوانان ایران، عراق، ازبکستان، تیم نوجوانان ایران و تیم منتخب یزد آغاز خواهد شد. رضا عزتی، دبیرکل فدراسیون هندبال نیز که به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر و برگزاری ایده‌آل مسابقات به یزد سفر کرده، صبح شنبه به همراه مسئولان استان یزد از این تیم استقبال کردند. تورنمنت پنج جانبه بین‌المللی یزد از سوم تا هشتم اسفند ماه 1399 برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها به منظور آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های رده پایه ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در شیراز برگزار می‌شود.
 
 
آغاز تمرینات تیم ملی برای بازی‌های آسیایی
سرمربی واترپلو امروز وارد تهران می‌شود
الکساندر چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو ایران امروز یکشنبه وارد تهران می‌شود. چیریچ با شروع همه‌گیری ویروس کرونا به صربستان بازگشت و به صورت آنلاین تمرینات ملی‌پوشان ایران را مدیریت می‌کرد. اکنون او پس از صدور مجوز بازگشایی استخرها از امروز با حضور در تهران برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان را با هدف موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو چین دنبال می‌کند. الکساندر چیریچ، سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران پیش از این و پس از ۴۴ سال با تیم ملی ایران مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرده بود. او حالا با بهتر شدن شرایط کرونا و بازگشایی استخرهای قهرمانی به ایران بازگشته تا برنامه‌های لیگ را بهتر کند.

 


Page Generated in 0.0047 sec