printlogo


کد خبر: 225044تاریخ: 1399/12/3 00:00
خبر

پاسخ مس به درخواست آلومینیوم برای نقی‌زاده
با شروع شدن نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ بیستم تیم‌های مختلف برای جذب بازیکنان تیم‌های دیگر هم اقدام کرده‌اند. در یکی از درخواست‌ها باشگاه آلومینیوم اراک به‌صورت رسمی خواهان جذب علیرضا نقی‌زاده هافبک وسط مس رفسنجان شده است. درخواست باشگاه آلومینیوم به دست مدیران مس رسیده اما آنها برای این انتقال شروطی گذاشتند. مدیران مس رفسنجان به‌طور رسمی اعلام کردند در صورتی رضایتنامه نقی‌زاده را برای حضور در اراک صادر می‌کنند که سیدمهدی حسینی و امیرمحمد هوشمند دو ستاره تازه مطرح‌شده آلومینیوم به رفسنجان بروند. مسی‌ها در شرایطی این پاسخ را به آلومینیوم ارائه کردند که حسینی و هوشمند دو بازیکن تأثیرگذار نماینده اراک محسوب می‌شوند و بعید است انتقال نقی‌زاده به اراک با این شرایط محقق شود. نقی‌زاده که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان را دارد، امسال هم در مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته و توانسته پیشنهادهای جدیدی را برای خود دست و پا کند. حال باید دید امکان جدایی نقی‌زاده از مس مهیا می‌شود یا خیر.
 
 
تمرینات تراکتور دوباره تعطیل شد
با توجه به تغییر برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر و تعویق یک‌هفته‌ای مسابقات، کادر فنی تراکتور هم تمرینات این تیم را به مدت دور روز تعطیل اعلام کرد. دور جدید تمرینات تیم تراکتور از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد. بر این اساس بازیکنان تیم تراکتور دیروز و امروز استراحت و از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. تمرینات تراکتور بعد از بازی با سایپا هم به مدت دو روز تعطیل شده بود و از چهارشنبه شاهد از سر گیری آن بودیم. با توجه به اینکه وضعیت سرمربی تراکتوری‌ها مشخص نشده باید ببینیم تا زمان شروع دوباره تمرینات آیا این مشکل حل خواهد شد یا خیر؟
 
 
مخالفت قلعه‌نویی با جدایی علیزاده
محمود فکری سرمربی استقلال از مسئولان این باشگاه درخواست کرده برای جذب علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر سیرجان اقدام کنند. باشگاه استقلال هم در این مدت بارها به علیزاده پیشنهاد داده طرفین با یکدیگر مذاکره کنند ولی این بازیکن با باشگاه گل‌گهر قرارداد دارد. باشگاه گل‌گهر تعهدات خودش را در قبال این بازیکن تا پایان نیم‌فصل اول انجام داده و از طرفی امیر قلعه‌نویی هم با جدایی علیزاده به‌‌صورت قطعی مخالفت کرده است. این احتمال وجود دارد که باشگاه استقلال بحث معاوضه بازیکنان را برای جذب علیزاده مطرح کند اگرچه جذب این بازیکن توسط باشگاه استقلال کار آسانی نیست.
 
 
فردا، بازی دوستانه سپاهان و مس
تعویق هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر باعث شده اکثر تیم‌های لیگ برتری درصدد انجام بازی‌های دوستانه باشند. بر همین اساس قرار است فردا (دوشنبه) تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در یک بازی دوستانه برابر هم قرار بگیرند. این بازی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد. مس در هفته شانزدهم میزبان استقلال است و سپاهان هم در نقش‌جهان مقابل گل‌گهر قرار خواهد گرفت.
 
 
اختلاف تیموری با تراکتور
میثم تیموری مدافع تراکتور در چند روز اخیر در تمرینات تیمش شرکت نکرده است. گفته می‌شود این بازیکن در خصوص مسائل مالی و قراردادی که با تراکتور دارد با مسئولان این باشگاه اختلاف پیدا کرده و همین موضوع حتی باعث شد این بازیکن تبریز را ترک کرده و به زادگاهش برگردد. تیموری برای ساعاتی صفحه رسمی باشگاه تراکتور را هم آنفالو کرده بود ولی این بازیکن این موضوع را رد کرد. تیموری منتظر است مسئولان تراکتور به خواسته‌های او رسیدگی کنند تا به تمرینات تیمش برگردد.
 
 
واکنش تراکتور به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
باشگاه تراکتور تبریز اطلاعیه‌ای را در خصوص بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش منتشر کرد. تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد: «با توجه به خبر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تراکتور، به اطلاع می‌رساند با پیگیری و پرداخت بدهی بازیکن مذکور این موضوع سریعاً حل خواهد شد و مشکلی از بابت جذب بازیکن در نیم‌فصل وجود ندارد. گفته می‌شود پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تراکتور با شکایت مظاهری دروازه‌بان پیشین تراکتور و فعلی استقلال بسته شده است. مظاهری مدتی پیش نیز بر سر انتقال به باشگاه استقلال و فسخ قرارداد، با باشگاه تراکتور دچار اختلاف شد که در نهایت کمیته استیناف به نفع او رأی داد. ضمن اینکه کمیته استیناف رأی دیگری را هم به نفع مظاهری در خصوص پرداخت مطالباتش توسط تراکتور داده بود.»
 
 
پایان همکاری مربی صربستانی با ذوب‌آهن
میلیچ چرچیچ کمک‌مربی صربستانی تیم ذوب‌آهن پس از یک فصل و نیم فعالیت در این تیم به همکاری خود با سبزپوشان اصفهانی پایان داد. چرچیچ مربی صرب که سابقه همکاری با رادولیچ و رحمان رضایی را در کارنامه خود داشت، پیش از ظهر دیروز (شنبه) با حضور در محل ستاد باشگاه به فعالیت خود در کنار تیم ذوب‌آهن پایان داد. فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این مربی بادانش صربستانی برای او در ادامه مسیر حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت و هدایایی به رسم یادبود به او تقدیم کرد.
 

Page Generated in 0.0059 sec