printlogo


کد خبر: 225034تاریخ: 1399/12/3 00:00
خبر و مصاحبه

 بیست و چهارمین حضور میلاد
سهم 10 دقیقه‌ای محمدی در تساوی خنت
در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم ژوپیلر لیگ بلژیک، تیم خنت که بر خلاف دو دیدار گذشته‌اش میلاد محمدی را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، به مصاف میشلن رده هشتمی رفت. نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تقابل تیم‌های خنت و میشلن با همین نتیجه به اتمام برسد. یاران محمدی که در هفت هفته گذشته ژوپیلر لیگ بلژیک هیچ شکستی نداشته و چهار مساوی و سه پیروزی به دست آورده بودند، برابر میشلن هم به این روند ادامه دادند و با تساوی یک بر یک خارج از خانه ۳۷ امتیازی شدند و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفتند.
میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی خنت بلژیک در دیدار با میشلن از دقیقه ۸۰ به ترکیب تیمش اضافه شد و بیست و چهارمین بازی خود در فصل 2021-2020 ژوپیلر لیگ بلژیک را انجام داد. محمدی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نیز محسوب می‌شود، باید آمادگی کامل خود را حفظ کند تا در مسابقات مقدماتی جام جهانی بتواند یک بازیکن مهم در دفاع چپ تیم اسکوچیچ باشد.
 
 
توسلی: پاداش 25 میلیونی ما را پرداخت نمی‌کنند
باید بهترین فرد را برای ریاست انتخاب کنیم
فرزانه توسلی که به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون حق رأی دارد، در مورد انتخابات گفت: «دغدغه من و تمام کسانی که حق رأی دارند و با آنها در ارتباط بوده‌ام این است که بهترین و لایق‌ترین فرد برای ریاست فدراسیون انتخاب شود، چون این رأی می‌تواند آینده فوتبال و فوتسال زنان را دگرگون کند. ما نماینده تعداد زیادی مربی، بازیکن و دست‌اندرکار فوتبال و فوتسال زنان هستیم و امیدواریم شایسته‌ترین فرد را برای این سمت انتخاب کنیم. همچنین امیدوارم شخصی دلسوز و فوتبالی روی کار بیاید که به فدراسیون فوتبال تکانی بدهد و اتفاق مثبتی را رقم بزند، چون در این چند سال فوتسال زنان و مردان با اینکه همیشه نتایج خوبی کسب کرده‌ اما مورد ظلم فدراسیون بوده‌ است. دیدید که لیگ برتر فوتسال آخرین رشته‌ای بود که برگزار شد، در حالی که هندبال، والیبال و بسکتبال زنان مسابقات خود را خیلی زودتر شروع کردند. نمی‌دانم این کم‌کاری از سوی مسئولان فدراسیون بود یا مجوزها صادر نمی‌شد اما فوتسال مردان و زنان همیشه مورد ظلم واقع شده است. امیدوارم از این به بعد همه توجه‌ها به فوتبال مردان نباشد و به رشته‌های دیگری مثل فوتبال و فوتسال زنان و فوتبال ساحلی هم توجه کنند.»
توسلی در واکنش به پرداخت طلب ۲۵ میلیاردی شستا بابت بدهی ویلموتس و تعلل سه ساله در پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی زنان در آسیا گفت: «اگر مسأله کرونا پیش نمی‌آمد تا الان سومین جام ملت‌ها را هم پشت سر گذاشته بودیم. ۲۵ میلیون تومان شاید سه سال پیش به درد می‌خورد اما الان پولی نیست. این فدراسیون حاضر نیست همان را هم پرداخت کند. ما در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در شرایطی قهرمان آسیا شدیم که کشورهایی مثل ژاپن امکانات ویژه‌تری داشتند. همیشه وقتی از مسابقات برمی‌گردیم، دو سه روز اول مورد استقبال قرار می‌گیریم و همه برای عکس گرفتن می‌آیند اما بعد از آن ما را فراموش می‌کنند. فکر می‌کنم فدراسیون پاداش ما را فراموش کرده و آنقدر جابه‌جا شده که ممکن است رئیس جدید بگوید پرداخت آن به من ربطی ندارد. البته امیدوارم هر کسی روی کار می‌آید، پاداش ما و فوتسال مردان را پرداخت کند چون حق بازیکنان است، برای آن زحمت کشیده‌اند و عرق ریخته‌اند. شاید اگر این پاداش را بیشتر کنند گوشه‌ای از زحمات بازیکنان را جبران کند.»

 


Page Generated in 0.0061 sec