printlogo


کد خبر: 224943تاریخ: 1399/11/30 00:00
بغض سردار آزمون از روزهای حضورش در اصفهان
سپاهان به دنبال نابود کردن من بود

صفحه فارسی اینستاگرام AFC بعد از همکاری با عادل فردوسی‌پور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین صفحات ورزشی فارسی شده که سعی می‌کند هر روز با پست‌هایی خاطره‌انگیز، دنبال‌کننده‌هایش را حفظ کند.
روز گذشته این صفحه با انتشار تصویری از بازیکنان تیم سپاهان در لیگ یازدهم، فصلی که زردهای اصفهانی به قهرمانی لیگ رسیده بودند، اتفاق جالبی را رقم زد. در عکس علاوه بر چهره جوان برخی از بازیکنان نام آشنای ایران مثل خسرو حیدری، امید ابراهیمی و جانواریو، شمایل بسیار جوان سردار آزمون هم مشخص بود. این یکی از معدود عکس‌های خندان او در تیم سپاهان است و البته با واکنش جالب خودش همراه شد!
هواداران سپاهان که زیر این عکس حسابی یاد ایام می‌کردند، اشاره‌ای هم به این داشتند که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران، محصول آکادمی سپاهان بوده و از این تیم به لیگ روسی رسیده. مثلاً یکی از هواداران نوشته بود: «جونم سردار آزمون محصول آکادمی سپاهان.» دقیقاً بعد از همین کامنت بود که سردار آزمون با صفحه رسمی خودش وارد شد و جواب این هوادار را اینطور داد: «تنها کاری که سپاهان داشت با من می‌کرد نابود کردن فوتبال من بود. ولی تیم خوبی داشتیم.»
ظاهراً سردار آزمون بر خلاف تبلیغاتی که سپاهان روی حضور او در آکادمی این باشگاه می‌کند، اصلاً خاطره خوشی از دوران حضورش در این تیم ندارد. بخصوص که امیر قلعه‌نویی اعتقادی به بازی او در آن فصل نداشت و خیلی اجازه حضورش در تیم اصلی را نمی‌داد.
 

Page Generated in 0.0059 sec