printlogo


کد خبر: 224908تاریخ: 1399/11/30 00:00
خبر

کاپیتان نفت مسجدسلیمان مشکوک به کرونا
عباس عسکری کاپیتان نفت مسجدسلیمان از سه‌شنبه‌شب گذشته دچار سرماخوردگی و بی‌حالی شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد. عسکری که علائمش مشکوک به بیماری کروناست، عصر دیروز تست PCR داده و جواب آن امروز اعلام خواهد شد. او در قرنطینه خانگی است تا پاسخ آزمایش داده شود و در صورت مثبت بودن، در قرنطینه خانگی خواهد ماند.
 
مخالفت صنعت‌نفت با پیوستن ریکانی به استقلال
باشگاه صنعت‌نفت آبادان مخالف حضور طالب ریکانی در استقلال است. طالب ریکانی هافبک صنعت‌نفت که در نیم‌فصل اول جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش بود، با پیشنهاد باشگاه استقلال تهران مواجه شده است. این بازیکن جزو نفراتی است که در لیست مورد نظر محمود فکری حضور دارد اما با این حال مسئولان باشگاه و کادر فنی صنعت‌نفت مخالف جدایی ریکانی هستند. این در حالی است که ریکانی قبل از شروع فصل قراردادش را با صنعت‌نفت تمدید کرد. خبر دیگر در مورد صنعت‌نفت این است که سیروس پورموسوی سرمربی این تیم درصدد جذب یک مهاجم و یک مدافع چپ است و با چند گزینه هم در این زمینه صحبت کرده است.
 
 
بازیکن استقلال ملاثانی محروم شد
بازیکن تیم استقلال ملاثانی با صدور قرار دستور موقت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شد. بازی قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی در حالی برگزار شد که از سوی امیر سواری بازیکن تیم استقلال ملاثانی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی که درخور صدور قرار دستور موقت می‌باشد، انجام داده است. بر همین اساس به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، وی از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم است. قرار صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.
 
گل‌گهر پیگیر بخشش منشا
مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان همچنان پیگیر بخشش گادوین منشا و حضور این بازیکن در بازی مقابل پرسپولیس هستند. پس از صدور دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای گادوین منشا و محرومیت این بازیکن از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی، باشگاه گل‌گهر سیرجان اعتراض خود به این رأی را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه داده است. گفته می‌شود گل‌گهری‌ها علاوه بر اعتراض و صدور بیانیه‌ علیه کمیته اخلاق، با حضور در فدراسیون فوتبال به‌صورت حضوری هم پیگیر بخشش محرومیت گادوین منشا و حضور این بازیکن در بازی مقابل پرسپولیس هستند. گادوین منشا به‌دلیل رفتار غیرورزشی و غیراخلاقی در بازی با نساجی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم شده است. بازی تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس ساعت 15:40 روز جمعه اول اسفند در سیرجان برگزار خواهد شد.
 
استارت تمرینات تراکتور زیر نظر شجاعی
بعد از دو روز تعطیلی، تمرینات تراکتور زیر نظر مسعود شجاعی و کادر فنی‌اش برگزار شد. تراکتور که بعد از کسب پیروزی مقابل سایپا، با نظر کادر فنی با تعطیلی دو روزه مواجه شد، تمرینات خود را از دیروز بار دیگر از سر گرفت تا برای دیدار سوپرکاپ و نیم‌فصل دوم مسابقات آماده شود. شاگردان شجاعی که در بازی بعدی خود باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند، در این جلسه تمرینی، تمرینات هوازی انجام دادند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. تراکتور سه‌شنبه آینده در هفته شانزدهم میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
 
بلاتکلیفی عجیب در ماشین‌سازی
ماشین‌سازی که در آخرین هفته نیم‌فصل اول از لیگ بیستم اولین برد خودش را به دست آورد در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. با وجود پیروزی باارزش ماشین‌سازان مقابل تیم صنعت‌نفت آبادان این تصور ایجاد شد که مسئولان تیم تبریزی در جهت تقویت تیم و همچنین شارژ مالی اعضای آن اقدام خواهند کرد تا تیم قدیمی شهر تبریز با قدرت بیشتری وارد نیم‌فصل دوم شود و از انتهای جدول به‌خوبی فاصله بگیرد، اما در حالی که قرار بود تمرینات ماشین‌سازی پس از دو روز استراحت از سه‌شنبه در تبریز آغاز شود، دیروز نیز برگزار نشد تا برای دومین روز متوالی شاهد تعطیلی تمرینات باشیم چراکه ظاهراً این باشگاه توان پرداخت هزینه‌های بلیت و اسکان و همچنین تغذیه بازیکنان برای برپایی اردو را ندارد به همین خاطر اعضای تیم که تاکنون فقط 20 درصد قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند و خواهان دریافت مطالبات‌شان هستند، در بلاتکلیفی بدی قرار گیرند. البته بعد از بازی با صنعت‌نفت آبادان، باشگاه به کادر فنی اعلام کرد برای شروع تمرینات به آنها اطلاع خواهد داد که خیلی‌ها معتقدند این مسأله به معنای کنار گذاشتن سعید اخباری و دستیارانش است که باید دید در ادامه چه کسی هدایت سبزپوشان تبریزی را بر عهده می‌گیرد.
 

Page Generated in 0.0061 sec