printlogo


کد خبر: 224877تاریخ: 1399/11/30 00:00
خبر و مصاحبه

مهاجم تیم ملی از سری آ پیشنهاد دارد
تیم‌های ایتالیایی به دنبال طارمی
درخشش مهدی طارمی در ترکیب پورتو باعث شده تا خیلی از تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا برای جذب او ابراز علاقه کنند و در این زمینه اقداماتی نیز انجام بدهند. علیرضا نیکومنش، مدیر برنامه طارمی اعلام کرد چند تیم از سری آ ایتالیا نسبت به جذب طارمی ابراز علاقه کرده‌اند. این در حالی است که طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد. نیکومنش در این خصوص به روزنامه «کالچو مرکاتو» ایتالیا گفت: «ما چند تماس از سری آ ایتالیا دریافت کردیم. گرچه مستقیماً از طرف باشگاه‌ها نبوده است. لیگ ایتالیا بسیار جذاب است و شامل تیم‌های مهم با تاریخ بزرگ است و هر بازیکنی دوست دارد حضور در چنین سطحی را تجربه کند.»
مدیر برنامه طارمی با اظهار امیدواری نسبت به ادامه روند موفقیت‌های این مهاجم درباره راز موفقیت مهدی گفت: «سخت کار کردن راز موفقیت است و اینکه طارمی گلزن متولد شده. البته برای پیشرفت طارمی می‌خواهم از کارلوس کارواخال مربی او در تیم ریوآوه، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرجیو کونسیسائو مربی کاریزماتیکی که اعتماد کامل به این بازیکن داشتند، تشکر کنم.»
 
 
 
وزارت دخالت نکند، امیدوار می‌شویم
فریبا: فدراسیون مدیر پاکدست و سالم می‌خواهد
بهتاش فریبا با سابقه مربیگری، سرپرستی و بازی در استقلال و همچنین حضور در تیم ملی ایران صحبت‌های جالبی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد. فریبا درباره برگزاری انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال می‌گوید: «اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید فردی را به عنوان رئیس انتخاب کنند که هم پاکدست و سالم باشد و هم در فدراسیون تحولی ایجاد کند. رئیس بعدی فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی خواهد داشت و باید توان عبور از این مشکلات را داشته باشد. اعضای مجمع باید فرد مناسبی را برای فوتبال انتخاب کنند. من به عنوان یک فوتبالی از آنها که در واقع نمایندگان ما در مجمع هستند خواهش می‌کنم با یک انتخاب مناسب فوتبال را در مسیر درستی قرار بدهند تا به پیشرفت و توسعه برسیم. مطمئن باشید اگر وزارت ورزش در انتخابات دخالت نکند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.»
فریبا که سابقه حضور در باشگاه‌های استقلال و پاس را در کارنامه دارد در ادامه می‌گوید: «من باور نمی‌کنم که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نکند، البته ‌ای کاش دخالت نکند. ‌ای کاش وزارت ورزش در فوتبال دخالت یا اعمال نفوذ نکند اما اگر این‌طور گفتند که دخالت نمی‌کنند باور نکنید. مطمئن باشید وزارت ورزش گزینه خاص خودش را دارد و همه تلاش‌ها انجام خواهد شد که گزینه خودشان به ریاست برسد. وزارت ورزش در چیدمان مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتصاب‌هایی انجام داده که نتیجه‌اش را می‌بینیم. حالا شما تصور می‌کنید که وزارت ورزش از اعمال نفوذ در جایی مثل فدراسیون فوتبال غافل خواهد شد؟»
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان می‌گوید: «امیدوارم فردی رئیس فدراسیون فوتبال شود که بتواند نگرش تازه‌ای در فوتبال کشورمان ایجاد کند و تحولاتی را رقم بزند اما اگر قرار است فوتبال به شیوه سال‌های قبل مدیریت و اداره شود بهتر است اصلاً درباره انتخابات فدراسیون خودمان را خسته نکنیم و بحثی هم نداشته باشیم چون هر انتخابی که صورت بگیرد قطعاً بدتر از گذشته عمل نخواهد کرد اما امیدوارم گزینه‌ای واجد شرایط، پاکدست و کاربلد از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال انتخاب شود. گزینه‌ای که بتواند کار مهمی انجام بدهد و فوتبال را از شرایط فعلی نجات بدهد. بخصوص که تیم ملی هم در مسابقات مقدماتی جام جهانی کار سختی پیش رو دارد و شرایطش بحرانی است.»

 


Page Generated in 0.0055 sec