printlogo


کد خبر: 224875تاریخ: 1399/11/30 00:00
روایت حسن غفاری از روزهای عضویت در کمیته انتقالی:
بعضی‌ها چیزی را می‌گفتند که رئیس‌شان می‌گفت

فرهاد فهیم   

حسن غفاری، عضو کمیته انتقالی در روزهای سخت فوتبالی، در فدراسیون حضور داشت. کمیته‌ای که کیومرث هاشمی، نماینده سازمان تربیت بدنی در آن بود. سابقه آن سال‌ها باعث شده که غفاری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کند: «انتخابات فدراسیون فوتبال تا به حال انتخابات نبوده، انتصابات بوده است. امیدوارم این بار انتخابات باشد. در ایران برای ریاست هر اداره و ارگانی من معتقدم فاکتور سلامت مالی اهمیت دارد. ممکن است که این فاکتور در خیلی از مکان‌ها نیاز نباشد. طبق تجربه می‌بینیم که بیشتر افرادی که در جایی رئیس و نایب رئیس می‌شوند. بیشتر به فکر منافع و جیب خود و اطرافیان‌شان هستند تا منافع آن کار.»
غفاری می‌گوید: «من فکر می‌کنم علی کریمی سلامت مالی دارد. چیزی که این موضوع را نقض کند، نخوانده‌ و نشنیده‌ام اما او در پست مدیریتی هم تجربه‌ای ندارد. مصطفی آجرلو هم همینطور.
 در پست‌های مدیریتی که تا به حال بوده من چیزی که سلامت مالی او را نقض کند، نشنیده‌ام. بخصوص که او در جاهایی مدیریت کرده که به هرحال پول زیر دستش کم نبوده است. دو نفر دیگر هم که امتحان‌شان را پس داده‌اند. عزیزی خادم در هیأت رئیسه و مجمع بوده. اگر می‌خواست کاری کند، می‌کرد. کیومرث هاشمی هم پست مدیریت داشته و امتحانش را پس داده است. او در سازمان تربیت بدنی، نایب رئیس علی‌آبادی بود. در فدراسیون فوتبال هم او در کمیته انتقالی بود.»
او به مدت زمانی اشاره می‌کند که در کمیته انتقالی با کیومرث هاشمی همکاری می‌کرد: «من همکار ایشان نبودم. ایشان همان زمان هم فرمانبردار رئیسش بود. اگر من فکری به ذهنم می‌رسید و نظری داشتم، ابراز می‌کردم و چند نفر دیگر هم همینطور بودند. چیزی که فکر می‌کردیم به نفع فوتبال مملکت است را ابراز می‌کردیم اما بعضی‌‌ها چیزی را ابراز می‌کردند که مدیر بالادستی‌شان می‌گفت.»

Page Generated in 0.0060 sec