printlogo


کد خبر: 224838تاریخ: 1399/11/29 00:00
سایه مجیدی روی نیمکت
بازیکنان استقلال خواهان بازگشت فرهاد؟

 بازی استقلال و سپاهان پر بود از انتقادات! خیلی‌ها معتقد بودند که بازیکنان استقلال تمام توان خود را برای این بازی نگذاشتند همین مسأله هم سوژه‌ای شد تا از فردای آن روز گفته شود که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا محمود فکری از استقلال برکنار شود.
 نکته اینجا بود که مصاحبه بازیکنان این تیم از جمله مظاهری بعد از بازی با نساجی هم مزید بر علت شد تا همه باورشان شود برای کنار گذاشتن فکری از استقلال بازیکنان این تیم بسیج شده‌اند اما این روزها خبرهایی است و از باشگاه استقلال خبری می‌رسد که جای تعجب دارد بعضی از بازیکنان استقلال اینطور که گفته می‌شود دوست دارند فرهاد مجیدی برگردد و اقدامات لازم را نیز برای این کار انجام داده‌اند. پست صریح میلیچ درباره فرهاد یا اینکه گفته می‌شود قایدی در یک نظرسنجی رأی به بازگشت فرهاد داده است نمونه بارز این ادعا است! حالا این مسأله سوژه روز شده و سایه فرهاد مجیدی روی نیمکت فکری سنگینی می‌کند، درست مثل فصل پیش که سایه فکری روی نیمکت فرهاد سنگینی می‌کرد.
 هر بار یک اتفاق در استقلال تکرار می‌شود و هیچ کس دنبال راه حل اساسی نیست. استقلال صدرنشینی را به راحتی از دست داد، عامل از دست دادن صدر هم دلیلی مشابه فصول گذشته بود، پشت تمام این اتفاقات هم هیچ تدبیری نیست و باز هم شایعه باندبازی چند بازیکن علت اصلی ماجرا قلمداد می‌شود اما تا چه حد این باندبازی حقیقی است گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند. 
در این میان اما از دست دادن امتیاز و صدر جدول و رفتن در حاشیه بدترین اتفاقی است که دوباره می‌تواند سناریوی تکراری را برای استقلال رقم بزند، خیلی‌ها می‌گویند سوء مدیریت استقلال را به این روز انداخته است و اگر هر کس جایگاه خود را در تیم بداند هیچ وقت چنین اتفاقاتی نمی‌افتد. 
نیم‌فصل اول برای استقلال تمام شد و نیم‌فصل دوم هم با حمایت هیأت مدیره فعلاً فکری قرار است به کار خود ادامه دهد؛ سرمربی که شواهد نشان می‌دهد بازیکنان خیلی راضی به ماندنش نیستند!                  

Page Generated in 0.0044 sec