printlogo


کد خبر: 224830تاریخ: 1399/11/29 00:00
خبر

 اعزام 5 شمشیرباز به جام‌جهانی مجارستان
مبارزه سابریست‌ها در بوداپست
نفرات اعزامی به جام‌جهانی شمشیربازی سابر مشخص شدند.
جام‌جهانی شمشیربازی سابر در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود. ایران پنج شمشیرباز را به این مسابقات اعزام می‌کند که مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر نفرات اعزامی ایران به این مسابقات هستند.
جام‌جهانی مجارستان اواخر اسفند برگزار می‌شود و سابریست‌ها پس از یک سال دوری از مسابقات بین‌المللی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. پیمان فخری سرمربی سابر برای تعیین نفرات دو روز مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار کرد.
 
 
۱۶ اسفند، برگزاری انتخابات اتومبیلرانی
مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی روز ۱۶ اسفند با حضور ۶ کاندیدا برگزار می‌شود. به گفته محمدرضا مقصودلو، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخابات ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. این انتخابات با حضور محمد فراهانی، ندا مطلبی، عزیزه تراز، مهران همتیان، مازیار ناظمی و جواد برات برگزار می‌شود.
 
 
رقابت وزنه‌برداران در اهواز با ترس از کرونا
مجوز وزنه زدن ملی‌پوشان هم صادر شد
ایران ورزشی- مرحله دوم و نهایی مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از دیروز رسماً به میزبانی باشگاه ملی حفاری اهواز در سالن اختصاصی این باشگاه آغاز شد. پرونده این رقابت‌ها که به صورت متمرکز و در دو هفته تدارک دیده شده است قرار است در اهواز و پس از اتمام فینال (هفته دوم) این دوره از مسابقات با معرفی قهرمان فصل 99 بسته شود. این در حالی است که به واسطه شیوع موج جدید و گسترده ویروس مرگبار کرونا در استان خوزستان و شهر اهواز اغلب ستاره‌های ملی‌پوش و مدال‌دار وزنه‌برداری با استرس زیادی در فینال روی تخته رفته و دست به وزنه ‌می‌شوند.
در مسابقات رده سنی جوانان چهار تیم در فینال لیگ به رقابت می‌پردازند و در پیکارهای رده سنی بزرگسالان نیز هفت تیم حضور دارند. البته رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های صدرنشین و مدعی گهرزمین سیرجان، فولاد خوزستان و ملی حفاری اهواز در مسابقه فینال بیش از بقیه تیم‌ها است. سه تیمی که با گرفتن اکثر ستاره‌های عنواندار جهانی و المپیکی پیش از برگزاری مسابقات لیگ برای کسب سکوی قهرمانی دورخیز کردند. البته ترس از کرونایی شدن در شرایط بحرانی که شهر اهواز و استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا و انتقال آن در خلال برگزاری مسابقه فینال لیگ دارند، قطعاً تأثیرات منفی خود را روی سطح کیفی این رقابت می‌گذارد.
در پایان هفته نخست پیکارهای رده سنی بزرگسالان تیم گهرزمین سیرجان با ۷۶۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های فولاد خوزستان و ملی حفاری به ترتیب با ۷۵۷ و ۷۴۰ امتیاز دوم و سوم شدند. در پایان مرحله نخست مسابقات رده سنی جوانان تیم‌های عقاب نیروی هوایی، مس رفسنجان و مناطق نفت‌خیز جنوب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های گهرزمین سیرجان، فولاد خوزستان و ملی حفاری اهواز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اول اسفندماه سال جاری با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.
 

Page Generated in 0.0057 sec