printlogo


کد خبر: 224829تاریخ: 1399/11/29 00:00
خبر

وضعیت مبهم مهاجم خارجی ذوب‌آهن
ذوب‌آهن اصفهان در حالی برای بازی هفته شانزدهم مقابل فولاد خوزستان آماده می‌شود که دو بازیکن مصدوم در اردوی این تیم حضور دارند. دارکو بیدوف مهاجم صربستانی ذوب‌آهن که سریع‌ترین گل لیگ بیستم را در ثانیه 18 بازی مقابل نساجی مازندران برای تیمش به ثمر رساند، به‌دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ در بازی قبلی (با مس رفسنجان) غایب بود. این بازیکن اکنون زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد و حضورش مقابل فولاد هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست. محمد قریشی هم دیروز عمل فتق ورزشی انجام داد به همین خاطر مدتی را از میادین دور خواهد بود. زمان دوری این بازیکن از مستطیل سبز پس از ترخیص و معاینات پزشکی مشخص می‌شود. بازیکنان ذوب‌آهن دیروز هم تمرینات خودشان را بدون سرمربی و زیر نظر میلیچ چرچیچ مربی صرب این تیم پشت سر گذاشتند.
 
 
پیشنهاد 8 میلیاردی تراکتور به بابایی
با اعلام علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور، این باشگاه برای جذب پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی پیشنهاد 5/2 ساله‌ای به ارزش 8 میلیارد تومان به این بازیکن ارائه داده و تا امروز منتظر پاسخ این بازیکن است. رحیمی در این باره می‌گوید: «پیمان بابایی یک سال و نیم دیگر با باشگاه ماشین‌سازی قرارداد دارد و اگر ما هم با او قرارداد ببندیم باید مبلغ رضایت‌نامه را به این باشگاه پرداخت کنیم. به هواداران اطمینان می‌دهم بابایی به‌جز ماشین‌سازی یا تراکتور در یک سال‌ و ‌نیم آینده نمی‌تواند برای تیم دیگری بازی کند. قرارداد بابایی با ماشین‌سازی برای امسال 720 و برای سال بعد 800 میلیون تومان است. ما هم به او پیشنهاد دادیم اگر می‌خواهد رقم واقعی بگیرد، قرارداد 5/2 ساله با ما به ارزش 8 میلیارد تومان ببندد. یک میلیارد برای امسال، 2 میلیارد برای سال بعد و 5 میلیارد هم برای سال سوم. بابایی اگر اراده کند ما این قرارداد را می‌بندیم که با آپشن‌ها ممکن است رقمش بیشتر هم شود. من با مدیر برنامه‌های او مدام در تماس هستم و این بازیکن تا امروز هم فرصت دارد به پیشنهاد ما پاسخ بدهد.»
 
 
مخالفت آلومینیوم اراک با جدایی پاکدل
حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم اراک در این فصل جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده و با زدن 6 گل بهترین گلزن تیمش است. این بازیکن در حال حاضر با چند پیشنهاد از تیم‌های بزرگ لیگ برتری مواجه شده اما رسول خطیبی و مسئولان آلومینیوم با جدایی پاکدل مخالف هستند. این مهاجم بی‌میل نیست در یک موقعیت فوتبالی و مالی بهتری قرار بگیرد اما مسأله مهم این است که پاکدل با آلومینیوم قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت‌نامه بگیرد؛ موضوعی که با مخالفت باشگاه و سرمربی آلومینیوم همراه است. خبر دیگر در مورد آلومینیوم این است که رسول خطیبی سرمربی این تیم، لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه داد تا مسئولان آلومینیوم برای جذب نفرات مورد نظر خطیبی دست به کار شوند.
 
 
اعتراض نود ارومیه به داوری بازی با ملوان
بخش رسانه‌ای تیم نود ارومیه با انتشار تصویری مدعی شد خطای مدافع ملوان روی آرمین مصطفوی باید با اعلام پنالتی برای تیم نود ارومیه همراه می‌شد اما داور چنین عقیده‌ای نداشت و دستور به ادامه بازی داد. در تصویر منتشرشده آرمین مصطفوی مهاجم نود ارومیه به‌خاطر برخورد شدیدی که با مدافع ملوان داشت مصدوم و نقش بر زمین شد و این باشگاه مدعی شده با گذشت دو روز از این بازی هنوز زخم‌های ضربه روی بدنش وجود دارد. البته نظر صریح در مورد صحت پنالتی در این صحنه یا اینکه برخورد بین دو بازیکن بر سر تصاحب توپ طبیعی بوده بر عهده کارشناسان داوری است، اما تیم نود ارومیه انتظار دارد این صحنه به‌طور دقیق در برنامه فوتبال یک کارشناسی شود. آنطور که از صحنه پیداست داور بازی از صحنه خیلی دور بود و نمی‌توانست به‌وضوح برخوردها را ببیند. آرمین مصطفوی در پایان بازی زخمی که روی بدنش ایجاد شده بود را به داور نشان داد اما بازی تمام شده بود و بازگشت آن صحنه و اعلام پنالتی به سود نود غیرممکن بود.
 
 
گزارش AFC از صدرنشینی سپاهان
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا شکست استقلال مقابل سپاهان در لیگ ایران را بازتاب داد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مسابقات هفته گذشته لیگ‌های فوتبال آسیای مرکزی و جنوبی پرداخت. AFC درباره بازی استقلال با سپاهان نوشت: «در این هفته از رقابت‌های لیگ ایران صدرنشین جدیدی پیدا شد. سجاد شهباززاده به سپاهان کمک کرد و با گلزنی مقابل استقلال تیم سابقش سپاهان را صدرنشین لیگ ایران کرد. شهباززاده در این بازی در ابتدا در دقیقه 14 بازی برای سپاهان گلزنی کرد و بعد از آن سروش رفیعی موفق شد قبل از پایان نیمه اول گل دوم تیمش را به ثمر برساند. سپاهان 28 امتیازی شد و با اختلاف دو امتیاز صدر جدول را از استقلال گرفت. استقلال هم به رده سوم سقوط کرد چون پرسپولیس رقیب سنتی‌اش و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل پیکان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی و به رده دوم رسید. در این بازی نادر محمدی مدافع پیکان با پرتاب‌های آکروباتیک و بلندش در صفحات مجازی دیدگان همه را به خود جلب کرد.»

Page Generated in 0.0059 sec