printlogo


کد خبر: 224826تاریخ: 1399/11/29 00:00
مس رفنسجان در نیم‌فصل اول فراتر از انتظار بود
نقی‌زاده: راه گل زدن به استقلال را بلدم
با پیراهن تیم گسترش فولاد در بازی رفت و برگشت به استقلال گل زده‌ام به همین دلیل راه گلزنی مقابل این تیم را بلدم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
علیرضا نقی‌زاده هافبک تبریزی و تکنیکی تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود اینکه به‌عنوان بازیکن جایگزین در دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن به بازی آمد موفق شد یکی از سه گل تیمش را به ثمر برساند و جواب اعتماد سرمربی تیمش را بدهد. به بهانه درخشش بازیکن خط میانی تیم رفسنجان گفت‌و‌گویی با او داشتیم.
***
چرا تو که بازیکنی باتجربه و تکتیکی هستی را کمتر در ترکیب و بازی‌های مس رفسنجان دیدیم؟
 من با باشگاه مشکلاتی داشتم که البته این مشکل هم از طرف من درست شد که این موارد برطرف شد و با تمرکز کامل و بیشتری به موارد فوتبالی پرداختم و خدا را شکر موفق هم بودم. البته در مقطعی از فصل هم مصدوم بودم به همین دلیل نمی‌توانستم تیم را همراهی کنم اما خدا را شکر مشکلات و مصدومیتم برطرف شد و با قدرت بعد از حل همه مشکلات به تیمم برگشتم. در بازی مقابل ذوب‌آهن هم تلاشم نتیجه داد و خدا را شکر موفق هم بودم و در برد پرگل تیم‌مان تأثیرگذاری خوبی داشتم و از این بابت خوشحالم.
قبول داری به‌عنوان یک بازیکن تأثیرگذاری که در تیم‌های قبلی از تو سراغ داشتیم هنوز نتوانستی مانند قبل در تیم جدیدت بدرخشی و همان نقی‌زاده تأثیرگذار و مؤثر باشی؟
 بله؛ حرف‌تان را قبول دارم اما با زدن گل و حل مشکلات قبلی‌ام حالا کوهی از انگیزه‌ام و گلم به ذوب‌آهن هم آغاز موفقیت‌های بزرگم در تیمم خواهد بود به همین دلیل با تمام وجود تلاش خواهم کرد و خودم را به‌عنوان همان بازیکن مؤثر و خوب نشان خواهم داد.
در خصوص دو نیمه بازی‌تان مقابل ذوب‌آهن که با برد پرگل تیم‌تان هم همراه بود چه توضیحی داری؟
 بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. در این بازی تیم ما در نیمه اول بهتر از تیم ذوب‌آهن بود و در پنج شش دقیقه موفق شدیم دو گل حیاتی بزنیم و شرایط‌مان را برای برد پرگل هموار سازیم و در نیمه دوم هم با اداره بازی به هدف خودمان رسیدیم و تلاش زیاد ذوب‌آهن را برای جبران گل‌های خورده ناکام گذاشتیم.
گل زدی و بعد از گل هم به آغوش سرمربی‌تان رفتی.
 بله؛ برای قدردانی از زحمات سرمربی‌مان که خیلی برای من و تیمم زحمت کشیدند بعد از گلزنی نزد ایشان رفتم و خوشحالم جواب اعتماد سرمربی‌مان را با گلزنی دادم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی تیمم باز هم بتوانم خواسته‌های سرمربی تیمم را اجرا کنم و به‌طور کامل در خدمت تیمم باشم.
تیم مس رفسنجان در این فصل با وجود آنکه اولین فصل حضورش را در لیگ برتر سپری می‌کند شرایط خوبی داشته و فراتر از انتظار هم ظاهر شده. این جاه‌طلبی‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت؟
 بله؛ خوشحالم نیم‌فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفتیم و واقعاً در حالی که همه تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر در فصل اول به‌دنبال ثبات خودشان هستند ما توانسته‌ایم نگاه‌ها را به سوی تیم‌مان جلب کنیم و از تیم‌مان چهره‌ای قابل قبول بسازیم تا همه از تیم‌مان به نیکی یاد کنند. این مسأله را به فال نیک می‌گیرم و جاه‌طلبی‌های خاص خودمان را داریم و حتی به گرفتن سهمیه هم در پایان فصل فکر می‌کنیم چون با عملکردمان می‌توانیم بهتر باشیم و حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.
در شروع نیم‌فصل دوم با استقلال بازی دارید و در حالی که در ابتدای نیم‌فصل در تهران نتیجه را به استقلال واگذار کردید چقدر امیدوارید بتوانید در رفسنجان مقابل استقلال نتیجه بگیرید؟
 در بازی رفت از شرایط آرمانی خودمان دور بودیم اما رفته‌رفته تیم‌مان چهره واقعی خودش را نشان داد به شکلی که در نیم‌فصل دوم‌مان هم می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم به همین دلیل به‌دنبال شروعی خوب در نیم‌فصل دوم هستیم تا به نتایج خوب‌مان ادامه دهیم، از همین‌رو فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کنیم و اتفاقاً قدرت این کار را هم داریم. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است اما انگیزه ما برای شکست دادن این تیم در رفسنجان خیلی زیاد است و در خانه هم حق از دست دادن امتیاز نداریم از همین‌رو حتماً باید پیروز شویم و این کار را انجام می‌دهیم.
تو در مقابل استقلال و پرسپولیس خوب گل زدی. باز هم می‌توانی این موفقیت را تکرار کنی و در مقابل استقلال گلزنی‌های قبلی‌ات را تکرار کنی؟
 من با پیراهن تیم گسترش فولاد در بازی رفت و برگشت به استقلال گل زده‌ام به همین دلیل راه گلزنی مقابل این تیم را بلدم، همچنین با پیراهن تیم سیاه‌جامگان هم به هر دو تیم سرخابی پایتخت گل زده‌ام بنابراین در این خصوص تبحر دارم و فکر می‌کنم می‌توانم باز هم بازی‌ها و گلزنی‌های خوبی را مقابل دو تیم پرطرفدار پایتخت داشته باشم، البته بازی کردنم هم به نظر سرمربی بستگی دارد.
 

Page Generated in 0.0060 sec