printlogo


کد خبر: 224813تاریخ: 1399/11/29 00:00
خبر

ادعای باشگاه پرسپولیس:
مدیران شهرخودرو جواب تلفن ما را نمی‌دهند
مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو بعد از بازی با فولاد مدعی شد که باشگاه پرسپولیس بدهی‌اش به تیم مشهدی را پرداخت نکرده و اگر این اتفاق رخ ندهد از AFC پیگیری خواهند کرد. حالا باشگاه پرسپولیس از پاسخگو نبودن مدیران تیم شهرخودرو صحبت می‌کند. شکوری می‌گوید: «ما با مالک شهر خودرو جلسات خوبی داشتیم و به تفاهمات خوبی هم رسیده بودیم، در زمان فعلی هم سعی کرده‌ایم با مدیرعامل این باشگاه ارتباط داشته باشیم اما تا این لحظه موفق نشده‌ایم. چندین‌بار من تماس گرفتم و درخواست می‌کنم جواب تلفن ما را بدهند، ما می‌خواهیم این مشکل را حل کنیم. من نمی‌دانم شایعه مبلغ 16 میلیارد برای رضایتنامه گل‌محمدی از کجا آمده است اما چنین مبلغی وجود ندارد، چیزی که روی کاغذ وجود دارد و مکتوب است خیلی کمتر از این مبلغ است و 16 میلیارد صحت ندارد، بهتر است این موضوع بین مدیران باشگاه حل شود، ما هم با مالک باشگاه شهر خودرو صحبت و توافق کرده بودیم اما شاید دوستان در جریان این موضوع نیستند.»
 
 
پرسپولیس مبلغی بابت رضایتنامه ترابی نداده است
پس از بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس صحبت‌های زیادی درباره پرداخت پول به باشگاه العربی قطر مطرح شد. خیلی‌ها انتظار داشتند به دلیل شکل جدایی او این‌بار دیگر مبلغی را بابت جذبش به تیم سابق او ندهد اما حالا پرسپولیس مدعی شده که یک ریال هم به تیم قطری نداده است. البته آنها در ابتدا یک مبلغ 150هزار دلاری از باشگاه خواسته بودند که این اتفاق رخ نداد. این اتفاق و بازگشت دوباره او می‌تواد دغدغه‌های یحیی گل محمدی را در خط حمله کمتر کند. بخصوص که محرومیت آل کثیر هم در نخستین ماه سال آینده به پایان می‌رسد.
 
 
 انتقال  نعمتی در گرو پرداخت بدهی یحیی
باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی دست روی علی نعمتی، مدافع جوان شهرخودرو گذاشته است. انتقالی که اکنون با یک مانع بزرگ در خصوص درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است و شهرخودرو مذاکره در این خصوص را منوط به پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس کرده است. پرسپولیس که از امیدواری زیادی برای این انتقال برخوردار بود، اکنون با یک گره بزرگ در این زمینه مواجه شده است و باید رضایت باشگاه شهرخودرو را برای حل پرونده یحیی گل محمدی و رضایتنامه 16 میلیاردی‌اش با ادعای باشگاه شهرخودرو، جلب کرده و در ادامه در انتظار مذاکره برای صدور رضایتنامه علی نعمتی باشد. باید دید طرفین در فاصله زمانی باقیمانده تا نقل و انتقالات زمستانی قادر خواهند بود به نتیجه لازم در این زمینه دست یابند یا طلسم عدم جذب مدافع میانی بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده، همچنان ادامه خواهد داشت. سرخ‌ها پیش از این با حجت حق وردی، ایمان سلیمی و شاهین طاهرخانی برای جانشینی شجاع خلیل‌زاده مذاکره کرده بودند که هر کدام از این گزینه‌ها به دلایلی حضورشان در این تیم منتفی شده بود و اکنون باید دید شرایط برای علی نعمتی به چه شکل پیش خواهد رفت.
 
 
وکیل بودیمیر: تاکنون 315 هزار یورو دریافت کرده‌ایم
پرسپولیس نامه‌های فیفا را منتشر کند
مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر و پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به دلیل بدهی به ماریو بودیمیر بارها اعلام کرده‌اند کل اصل طلب این بازیکن کروات را به حسابش واریز کرده‌اند اما با توجه به مشکلات انتقال این پول تاکنون 350 هزار یورو به حساب وی نشسته است. این در حالی است که مدیران پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود قبل از شروع رسمی نقل و انتقالات نیم فصل (2 اسفند) منتظر اخذ تأییدیه دریافت کل مبلغ واریز شده به حساب بودیمیر از سوی وکیل وی هستند. داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر در این باره می‌گوید: «این موضوع حقیقت ندارد زیرا بودیمیر تاکنون فقط 315 هزار یورو دریافت کرده و از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم نامه‌های فیفا را منتشر کند تا در آن صورت مشخص شود، حقیقت چیست. همچنان منتظر دریافت باقی‌مانده طلب این بازیکن هستیم.» البته باشگاه پرسپولیس مدعی شده کل مبلغ مطالبات بودیمیر را واریز کرده‌اند اما به‌دلیل مشکلات بانکی که وجود داشته کمی دردسر به‌وجود آمد. تا این لحظه طبق نامه وکیل بودیمیر و فیفا 350 هزار یورو به حساب او نشسته و منتظر هستیم مابقی پول نیز به حساب بنشیند و تأییدیه نهایی را بگیریم و پرونده بسته شود.
 
 

Page Generated in 0.0061 sec