printlogo


کد خبر: 224804تاریخ: 1399/11/29 00:00
خبر

واکنش مدافع ایرانی السیلیه به کلیپ تزریق واکسن
رامین رضاییان: ترسیدم بمیرم
کلیپی 15 ثانیه‌ای از رامین رضاییان، در حالی که دلهره بزرگی در چهره او در زمان تزریق واکسن کرونا دیده می‌شود، طی یک روز اخیر با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. نوعی ترس و دلهره در زمان تزریق واکسن کرونا که باعث شده تا در فضای مجازی بحث زیادی از ترس او از آمپول هم شکل بگیرد! رضاییان که بعد از حضور در الدحیل اکنون راهی السیلیه قطر شده و توانسته بار دیگر در همان شرایط کیفی و اوج خود عملکرد خوبی در جمع آبی‌پوشان بجا بگذارد، در شرایطی که ترجیح می‌دهد این روزها همانند گذشته از گفت و گو و مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کند، در واکنش به موضوع مربوط به تزریق واکسن کرونا و ترسی که از آن داشت اینطور توضیح می‌دهد: «خب ترس از آمپول که قطعاً نبود. مگر می‌شود از آمپول بترسم؟ راستش با توجه به تحقیقی که درباره تزریق واکسن کرونا داشتم، تا حد زیادی دچار تردید و حتی ترس شده بودم. نمی‌دانستم بعد از آن چه می‌شود؟ عوارض آن چیست و چه تأثیری روی بدنم خواهد گذاشت. 
خب هر کس چیزی می‌گفت و این نگرانی باعث ترسم شده بود. ترسیدم که نکند بعد از تزریق با توجه به واکنشی که روی بدن می‌گذارد بمیرم!»
مدافع ایرانی السیلیه که دوران قرنطینه هفت روزه را پشت سر گذاشته بود، در این باره می‌گوید: «واقعاً خیلی سخت است که بخواهی در یک جا قرنطینه باشی، این موضوع اصلاً با روحیه من جور در نمی‌آید اما خدا را شکر که بعد از تزریق واکسن و تأثیر آن اکنون شرایط خوب است. 
البته باید 20 روز دیگر دوز دوم آن را هم تزریق کنیم. با این حال بعد از آن برای سفرها با مانعی مواجه نیستی و نیاز نیست که دوران قرنطینه را پشت سر بگذاری.»
مدافع ایرانی و احساساتی السیلیه قطر در پایان این گفت و گو و در شرایطی که بغض کرده بود با یادآوری درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: «هنوز باورم نمی‌شود. واقعاً باورم نمی‌شود. هر وقت در اینستاگرام یا فضای دیگری کلیپی از این دو عزیز می‌بینم منتظر حرف تازه‌ای از آنها هستم و اصلاً تصور اینکه فوت کرده باشند را ندارم. در فرودگاه بودم که خبر فوت آقای میناوند را یکی از دوستانم داد و واقعاً خشکم زد و اصلاً نمی‌توانستم تکان بخورم. 
چند شب پیش هم با دیدن برنامه آقای انصاریان بی‌اختیار اشکم سرازیر شد. نمی‌توانم و نمی‌خواهم این اتفاق را باور کنم. برای خانواده آنها صبر آرزو می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری لعنتی ریشه‌کن شود.»
 
 
دو اتفاق تلخ و شیرین برای پورتو و مهاجم تیم ملی
شانس قهرمانی کم شد، شانس آقای گلی زیاد
در ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم اسپورتینگ لیسبون موفق شد با دو گل تیم پاکوس دفریرا را شکست بدهد. 
اسپورتینگ با این برد امتیاز خود را به عدد ۵۱ افزایش داد و اختلافش را با سایر مدعیان قهرمانی بیشتر کرد. 
در حال حاضر تیم پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، با ۴۱ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده اسپورتینگ است. 
تساوی پورتو در سه مسابقه گذشته این تیم در لیگ پرتغال عامل اصلی ایجاد اختلاف امتیاز با اسپورتینگ است. در واقع پورتو شش امتیاز متوالی را برابر حریفانش از دست داد و این مسأله اسپورتینگ را مدعی اصلی قهرمانی کرده است. 
با وجود برد اسپورتینگ، اتفاق خوشحال‌کننده برای طارمی، عدم گلزنی «پدرو گونکالوس» مهاجم اسپورتینگ بود. پدرو در حال حاضر ۱۴ گُله است و طارمی و «سرجیو اولیویرا» از پورتو با ۹ گل در رده بعدی قرار دارند.
 
 
 

 


Page Generated in 0.0052 sec