printlogo


کد خبر: 224798تاریخ: 1399/11/29 00:00
لژیونرها

 تحلیل الشرق از وضعیت تیم قطری
پورعلی‌گنجی که رفت دفاع العربی ضعیف شد
خط دفاعی تیم فوتبال العربی پس از جدایی مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن ایرانی‌اش تضعیف شده است. نشریه الشرق قطر در بخشی از گزارش خود در مورد عملکرد تیم العربی دوحه در فصل جاری لیگ ستارگان نوشت: «از زمان خروج مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی العربی و پیوستن او به سوپرلیگ چین خط دفاعی این تیم تحلیل رفت و به هدفی برای مهاجمان سایر حریفان برای گلزنی به ویژه در ابتدای فصل جاری لیگ ستارگان تبدیل شد. البته حضور ایوب عزی، مدافع الجزایری باعث شد تا العربی خط دفاعی‌اش را بازسازی کند و تعادل از دست رفته این تیم بازگشت.» العربی با در اختیار داشتن مهرداد محمدی رتبه ششم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص داده است.
 
 
بیست و یکمین بازی محمدی
برد پرگل خنت با میلاد
در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم ژوپیر لیگ، تیم خنت که برای دومین بازی پیاپی میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، در استادیوم قلامکو آرنا به مصاف رویال ماسکرون رده شانزدهمی رفت. یاران محمدی پس از پنج مسابقه شکست‌ناپذیری که با کسب چهار تساوی و یک پیروزی برای آنها همراه بود، این هفته هم به روند خوب خود ادامه دادند و موفق شدند به برد پر گل مقابل رویال ماسکرون برسند.
تیم فوتبال خنت پس از برتری اخیرش در دیدار جام حذفی مقابل شارلروا، در دیدار با رویال ماسکرون نیز به پیروزی چهار بر صفر دست یافت تا ۳۶ امتیازی شود و در رتبه دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی خنت در دیدار با رویال ماسکرون که بیست و سومین بازی او در فصل 2021-2020 ژوپیلرلیگ بلژیک بود، تا دقیقه ۸۱ مسابقه در زمین حضور داشت.
 
 
برد آ.ا.ک آتن با حضور کریم
انصاری‌فرد در حسرت گلزنی ماند
از هفته بیست و دوم رقابت‌های سوپرلیگ یونان، آ.ا.ک آتن میهمان لاریسا بود و با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست یافت. این دیدار تا دقیقه 90 با تساوی دو بر دو همراه بود اما در دقیقه 90 و 7+90 آ.ا.ک موفق به گلزنی شد تا در نهایت به پیروزی دست یابد. در این دیدار کریم انصاری‌فرد 90 دقیقه در ترکیب آ.ا.ک آتن حضور داشت. آ.ا.ک با این برد 43 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.
 
 
تحلیل الکاس از اشتباه مدافع ایرانی
خطای چشمی صد در صد پنالتی بود
تیم فوتبال ‌ام‌صلال این هفته به همراه روزبه چشمی، مدافع ایرانی‌اش به مصاف تیم قطر اس‌سی رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این بازی چشمی روی بازیکن قطر اس‌سی خطای پنالتی کرد و قطر با این گل به پیروزی رسید. در برنامه‌ای که در شبکه «الکاس» و برای تحلیل مسابقات لیگ ستارگان پخش می‌شود، کارشناسان داوری همه متفق‌القول این خطای چشمی را پنالتی دانستند و در این زمینه گفتند: «چشمی بازیکن ایرانی ‌ام‌صلال با آرنج ضربه بدی به صورت بازیکن قطر اس‌سی زد و تصمیم داور برای نشان دادن کارت زرد و اعلام پنالتی صددرصد درست بود.»
 
 
خوشبختانه به هدفم رسیدم
زاهدی: خوشحالم در زوریا بازی می‌کنم
شهاب زاهدی که در نقل و انتقالات زمستانی، در انتقالی جنجالی راهی تیم زوریای اوکراین شده اولین حضورش در ترکیب این تیم را پشت سر گذاشت. او که اکنون با هشت گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ اوکراین قرار دارد، در اولین حضورش در ترکیب تیم زوریا دقایقی برای این تیم به میدان رفت اما نتوانست اولین گل خود در ترکیب این تیم را به ثمر برساند. او درباره این بازی گفت: «خوشحالم برای اولین بار برای یکی از بزرگترین تیم‌های اوکراین به میدان رفتم. بدون شک از اولین بازی‌ام خوشحال هستم. من الان در یکی از تیم‌های سطح بالای اوکراین بازی می‌کنم.»
زاهدی صحبت‌هایش را اینگونه به پایان برد: «تلاش زیادی کردم و برنامه‌ریزی فشرده‌ای داشتم تا بتوانم به زوریا بیایم. بعد از تلاش‌های زیاد خوشحالم به هدفم رسیدم و الان برای زوریا بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم همانطور که برای المپیک دونتسک مثمرثمر بودم، در ترکیب زوریا هم بازیکنی مهم باشم و بتوانم گل‌های فراوانی به ثمر برسانم.»

Page Generated in 0.0052 sec