printlogo


کد خبر: 224792تاریخ: 1399/11/28 00:00
در 4 بازی 12 گل خوردیم
رحمان احمدی: در سپاهان به دنبال اهداف بزرگی هستیم
در اوایل بازی‌ها روی برخی نقاط ضعف داشتیم و پنالتی هم زیاد می‌دادیم که کم‌کم با تمرکز بیشتر و تلاش زیادتر توانستیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم

گفت و گو
اکبر منتشلو 
 
سپاهان اصفهان با هدایت برخی مربیان جوان و رشدیافته در این باشگاه، حالا در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاده و امیدوار است بتواند این روند را تا پایان بازی‌ها ادامه دهد. هرچند سپاهان سابقه صدرنشینی در پایان نیم‌فصل رقابت‌ها را بارها و بارها تجربه کرده اما صدرنشینی این روزهای سپاهان با سال‌های گذشته متفاوت است و این‌بار سپاهانی‌ها با تکیه بر زانو و بازوی خود اکنون سرنشین هستند. در یک کلام امروز نیمکت سپاهان طلایی‌تر از هر زمانی است و حضور مربیانی مثل نویدکیا، رحمان احمدی و... نشان می‌دهد سپاهان از کاشته‌هایش امروز برداشت می‌کند. رحمان احمدی مربی دروازبان سپاهان حرف‌هایی درباره شرایط، اهداف و آینده تیمش دارد.
 
صدرنشینی در نیم‌فصل رقابت‌ها چه طعمی برای کادر فنی و بازیکنان دارد؟
 قطعاً شیرین است اما به‌خوبی می‌دانیم راه زیادی داریم و باید تلاش کنیم تا به همین روند خوب‌مان ادامه دهیم.
به هر حال این صدرنشینی نشان از اراده سپاهانی‌ها و کار خوب آنها دارد؟
درست است؛ خوشبختانه مهم‌ترین دلایل موفقیت تیم ما، جوی است که در تیم حاکم شده است. بازیکنان، کادر فنی و همه و همه وظایف خودشان را می‌دانند و با برنامه‌ریزی انجام‌شده تلاش می‌کنیم به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. حاشیه‌ای در تیم نداریم و با این شرایط به روزهای آینده امیدوارتر هستیم.
وضعیت سنگربانان سپاهان چطور است؟
 پیام شرایط بسیار خوبی دارد و روزبه‌روز کارش هم بهتر می‌شود، در طول تمام بازی‌ها توانسته پوشش خوبی روی دروازه داشته باشد و کادر فنی از عملکرد او بسیار راضی است.
سپاهان بیشترین گل خورده و گل زده را دارد، این را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ببینید با روشی که تیم ما بازی می‌کند، این طبیعی است و وقتی تیم هجومی است خود به خود روی مدافعان و دروازه‌بان فشار زیادی تحمل می‌شود، که هم مدافعان و دروازه‌بان سپاهان خوب عمل کردند به همین خاطر توانستیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم.
اما تعداد گل‌های خورده سپاهان نسبت به خیلی از تیم‌ها زیاد است.
 درست است، ما در چهار بازی 12 گل خوردیم و واقعاً عجیب بود در اوایل بازی‌ها روی برخی نقاط ضعف داشتیم و پنالتی هم زیاد می‌دادیم که کم‌کم با تمرکز بیشتر و تلاش زیادتر توانستیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم.
فکر می‌کنی بتوانید به روند صدرنشینی ادامه دهید؟
 تمام تلاش ما همین خواهد بود که امتیازها را کامل کسب کنیم. اما به هر حال زمان زیادی تا پایان لیگ برتر مانده و ما در طول تمام این بازی‌ها تلاش خواهیم کرد به حداکثر امتیازها دست پیدا کنیم.
سپاهان بعد از سال‌ها دوری از قهرمانی این فصل می‌تواند جام بگیرد؟
 صحبت در این باره خیلی زود است و باید تمرکزمان روی بازی‌ها باشد، به‌دنبال اهداف بزرگی در سپاهان هستیم و برای رسیدن به آنها تلاش خواهیم کرد. امروز روی نیمکت سپاهان و در سپاهان غریبه‌ای نیست و تمام کسانی که هستند، نهایت تلاش‌شان را می‌کنند تا به بهترین نتایج برسیم.
فکر می‌کنی چه چیزی می‌تواند سپاهان را در این فصل به اهدافش برساند؟
خوشبختانه رفاقت بسیار خوبی در سپاهان حاکم است و با این رفاقت و دوستی بین اعضای تیم، امیدوار هستم همچنان نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.
تمرینات چطور پیش می‌رود؟
دو روزی تعطیل شدیم و از امروز مجدداً کارمان را شروع خواهیم کرد و با برنامه‌ریزی خوبی که داریم باید تلاش کنیم شرایط خوب‌مان را حفظ کنیم.
 

Page Generated in 0.0068 sec