printlogo


کد خبر: 224769تاریخ: 1399/11/28 00:00
خبر

جدیدی‌ها بیشتر گرفته‌اند
ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان این تیم در فصل جدید ۲۰درصد دریافتی داشته‌اند ضمن اینکه بعضی از بازیکنان با توجه به اینکه تازه اضافه شده‌اند مقداری بیشتر گرفتند. 
بعد از مصاحبه بازیکنان درباره مشکلات مالی، شکوری گفته: «بازیکنان کادر فنی و بزرگترهای تیم ما این مسائل را به خوبی درک کرده‌اند و همراه هستند. باشگاه هم تلاش می‌کند منافع باشگاه و بازیکنان را در نظر بگیرد.»
 
آخر هفته پنجره باز می‌شود
بستن پرونده ماریو بودیمیر بیش از 15میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه در برداشت اما جدا از مشکل تهیه این بودجه، پرداخت چنین پولی به حساب بازیکن مورد نظر با توجه به تحریم‌ها کار بسیار سختی است که حالا پرسپولیس انجامش داده. 
سخنگوی باشگاه در این خصوص گفته: «مبلغ مطالبات بودیمیر را تهیه کردیم و وکیل او برای ۳۵۰ هزار یورو تأییدیه داده؛ روز اول ۶۰ هزار یورو بعداً ۲۵۰ هزار یورو و سپس ۳۱۵ هزار یورو تأیید شد. ان‌شاءالله تا آخر هفته هم تأییدیه مابقی پول را به ما می‌دهند. مشکلات بانکی هم برای تهیه پول و هم برای انتقال آن وجود دارد و شرایط سخت است.»
 
موافق سوپرجام
گفته می‌شود بازی سوپرجام مقابل تراکتور در روزهای پایانی سال و احتمالاً 27 اسفندماه برگزار می‌شود که ظاهراً باشگاه پرسپولیس مخالفتی با این مسأله ندارد. ابراهیم شکوری در این باره گفته: «تیم ما حرفه‌ای است و فینالیست آسیا هستیم، قطعاً دوست دارم سوپرجام برگزار شود. بحثی از سمت پرسپولیس وجود ندارد که سوپرجام برگزار نشود. قدرت و توانمندی یک تیم زمانی مشخص می‌شود که در شرایط سخت قرار می‌گیرد و تیم ما در این شرایط سخت به خوبی کار می‌کند.»

Page Generated in 0.0049 sec