printlogo


کد خبر: 224767تاریخ: 1399/11/28 00:00
باشگاه پرسپولیس تأیید کرد
هیچ بازیکنی قطعی جدا نمی‌شود

ابراهیم شکوری در خصوص سیاست باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: «طبق اصول حرفه‌ای، کادر فنی به باشگاه اعلام نیاز می‌کند. در پرسپولیس هم همین روال طی می‌شود. نیاز کادر فنی به باشگاه اعلام شده، اما به هر قیمت و با هر شرایطی حاضر نیستیم بازیکن بگیریم. بر اساس نیاز تیم را تقویت می‌کنیم. طبق درخواست کادر فنی در حال مذاکره هستیم. با توجه به اینکه بازیکن خارجی در کشور نیست، بازیکنی که بتواند به پرسپولیس کمک کند، خیلی کم است اما تلاش می‌کنیم در پست‌هایی که کادر فنی اعلام نیاز کرده بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.»
شکوری افزود: «اهل جار و جنجال نیستیم، سعی می‌کنیم در سکوت و شرایط حرفه‌ای کار را پیش ببریم. وقتی نقل و انتقالات قطعی شود آن را اعلام می‌کنیم. همانطور که بحث ترابی را با روند مثبت و حرفه‌ای پیش بردیم. خدا را شکر تیم ما مهره‌های بسیار خوبی دارد از کاپیتان ما گرفته که یک نماد و اسطوره در پرسپولیس است، و با غیرت و تعصب و تمام توانش کار می‌کند و همه تیم‌های لیگ آرزوی داشتنش را دارند تا کوچکترین عضو ما که در خدمت تیم است. ولی در جاهایی نیاز به تقویت داریم.»
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه هواداران درخواست دارند بازیکنان جوانی مانند برزگر و حسین‌پور به صورت قرضی جدا شوند، گفت: «همین تجربه را در ابتدای فصل داشتیم. روستایی که در پیکان مقابل ما بازی کرد، بازیکن بسیار توانمندی است ولی قرضی جدا شد. ما بازی‌های او را رصد می‌کنیم و سال بعد بازیکن تیم ما است. ما تصمیم می‌گیریم چه اتفاقی برایش بیفتد. در مورد تمامی بازیکنان جوان ما همین روند ادامه خواهد داشت. هیچ بازیکنی به صورت قطعی جدا نمی‌شود، بلکه در یک بستر دیگر آماده‌تر و با تجربه‌تر می‌شود که در آینده به تیم ما کمک کند.»
 

Page Generated in 0.0052 sec